۱۱۷۴۵۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاداش ۸میلیون پوندی جذب هالند برای رانگنیک

رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد، در صورت موفقیت در جذب ارلینگ هالند پاداش ویژه‌ای دریافت می‌کند.

ورزش سه: مدیران منچستریونایتد از مدت‌ها قبل در حال بررسی شرایط جذب هالند هستند و قصد دارند ناکامی خود در خرید این بازیکن در ژانویه ۲۰۲۰ را جبران کنند.

این مهاجم نروژی از زمان پیوستن به دورتموند تا به حال موفق شده در ۷۰ بازی ۷۱ گل برای به ثمر برساند و باشگاه‌هایی چون منچسترسیتی، چلسی و رئال مادرید از مشتریان جدی او هستند.

با این حال یونایتد باور دارد که حضور رانگنیک در این تیم مزیت کلیدی برای جذب هالند خواهد بود. روزنامه بیلد مدعی شده که یکی از دلایل انتخاب رانگنیک، رابطه خوبی است که این بازیکن با نمایندگان هالند و خصوصا الف اینگ، پدر این بازیکن، دارد.

رانگنیک در طول دوران حضور این بازیکن ۲۱ ساله در آربی سالزبورگ برای ردبول کار می‌کرد و بارها مذاکراتی را درباره شرایط او با مینو رایولا و پدرش انجام داد.

او در نهایت نتوانست هالند و مدیربرنامه او را برای انتقال این بازیکن به لایپزیش متقاعد کند اما بسیاری باور دارند که تاثیر بسزایی روی فلسفه فوتبالی این بازیکن و دیدگاهش داشته است.

به ادعای روزنامه بیلد، این مهاجم ملی‌پوش نروژی ارتباط خاص و خوبی با این مربی ۶۳ ساله دارد و همین موضوع می‌تواند به برگ برنده یونایتد در برابر سایر تیم‌ها تبدیل شود.

اگر این مربی آلمانی بتواند هالند و مینو رایولا را برای انتقال به اولدترافورد متقاعد کند پاداش قابل توجهی دریافت خواهد کرد. گفته می‌شود یونایتد به او وعده داده که پاداش هشت میلیون پوندی در صورت کمک به جذب هالند در انتظارش خواهد بود.

دستمزد رانگنیک در طول دوران حضورش در یونایتد سالانه هشت میلیون پوند است که بیش از دو برابر دستمزد دریافتی او در لوکوموتیو مسکو خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج