جاباما
۱۱۷۴۶۴۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

فال روزانه ۱۴۰۰.۰۹.۱۲‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است مانند سابق به اعضای خانواده نمی‌رسید. این رویکرد زمینه دوری میان شما و اهل منزل را فراهم کرده است. قبل از اینکه رفتار شما کار را به دلخوری بکشد، در سال تولدتان رابطه بیشتری با اعضای منزل برقرار کنید و از رسیدگی به آن‌ها غافل نشوید. در سال تولدتان به فکر بدست آوردن دل اطرافیان باشید و هرگز دلی را نشکنید. در سال تولدتان با مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکلات روی دوستان و آشنایان حساب باز کنید. در اواسط سال تولدتان فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی را به پایان برسانید. این کار مهم ممکن است در ابتدا در نظر اطرافیان جلوه نکند، اما پس از مدتی دوستان و آشنایان به زحمت‌های شما پی می‌برند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. در سال تولدتان بیشتر از همیشه پایبند اخلاقیات باشید. در این سال حق کسی را ضایع نکنید و به اطرافیان احترام بگذارید. این روحیه باعث خواهد شد تا اطرافیان نیز حرمت شما را نگه دارند و احترام کوچک‌و‌بزرگ را به خود جلب کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از بهترین سالهای زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

رهسپار مسافرت هستید، اما در این مسافرت حادثه‌ای در کمین نشسته و بهتر است که قید سفر را بزنید. اجازه ندهید حساب دخل‌و‌خرج زندگی از دست‌تان خارج شود. فکر و خیال عاشقی را از سر بیرون کنید، چرا که امروز اصلا زمان مناسبی برای عشق و عاشقی نیست. نقشه‌های مهمی که برای کار و پیشرفت کشیده‌اید را با هر کس درمیان نگذارید و رازنگه‌داری پیشه کنید. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز کرده‌اید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و سرمایه‌گذاری سودآوری را آغاز کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود. همسر یا عشق‌زند‌گی‌تان عشق بی‌پایانی به شما دارد و این عشق را امروز با رفتار و گفتار ثابت می‌کند. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. تمرکز بیشتری به انجام کارهای جدید و خلاقانه اختصاص دهید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و ناراحتی‌های خود را با ایشان درمیان بگذارید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز توقع‌های زیادی از شما دارد و این روحیه دلخوری شما را به دنبال خواهد داشت. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواس‌تان به گذر عمر باشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیمار شده و نیازمند رسیدگی شما است. هر کاری که از دست‌تان برای سلامت ایشان برمی‌آید را انجام دهید تا عشق‌زندگی‌تان هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شود. شرایطی پیدا می‌کنید تا با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید استراحت کنید. انرژی خود را برای روزهای شلوغ آینده حفظ نمایید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

برای کاهش نگرانی و اضطراب به انجام کارهای خلاقانه مشغول شوید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید. به صلاح شماست که برای باز کردن گره مشکلات از دوستان و آشنایانی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار محبت‌آمیزی با شما در پیش خواهد گرفت. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. قصد سفر دارید، این سفر در درازمدت فاید‌ه‌های زیادی به دنبال خواهد داشت. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ست. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. نگرانی‌های روزانه را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید. احتمال سوء‌برداشت شما از صحبت یا رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. در روزی که آغاز کرده‌اید،‌ کارها راحت‌تر از همیشه انجام خواهد شد، این شرایط را مغتنم بدانید و سریع‌تر از همیشه کارها را انجام دهید و فرصتی برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا کنید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

به اندازه کافی انرژی ندارید و کم‌روحیه هستید، این شرایط ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. فرصتی برای خرید مهیا می‌شود اما مواظب باشید که در این خرید ولخرجی نکنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید محبت و صفای اهل منزل از بین برود. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. به اطرافیان احترام بیشتری بگذارید و کسی را دلخور نکنید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز نمایید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. احتمال زیادی وجود دارد که در محل‌کار با فرد سرشناس و مهمی دیدار کنید. این دیدار را به فال نیک بگیرید و با این فرد سرشناس ارتباطی پایدار برقرار کنید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاش‌های شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. مهارت‌های جدیدی را برای پیشرفت در کار و زندگی فرا بگیرید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در رابطه شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تاثیر بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج