۱۱۷۴۶۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دبل کریس رونالدو، نسخه آرسنال را پیچید

در هفته چهاردهم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی جذاب با پیروزی سه بر دو منچستر یونایتد پایان یافت و شیاطین سرخ هر سه امتیاز بازی را به دست آوردند.

فوتبالی: در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی جذاب با پیروزی سه بر دو منچستر یونایتد پایان یافت و شیاطین سرخ هر سه امتیاز بازی را به دست آوردند.

دبل کریس رونالدو، نسخه آرسنال را پیچید

منچستر یونایتد یک شب ویژه را در ورزشگاه اولدترافورد تجربه کرد چرا که شیاطین سرخ در این بازی گل اول را دریافت کردند و یک بار هم بازی دو بر دو مساوی شد اما در نهایت توانستند از این مخمصه نجات پیدا کنند.

گل اول آرسنال روی اشتباه عجیب و غریب فرد در مصدوم کردن دخیا و به زمین افتادن او و خالی شدن دروازه به ثمر رسید. اسمیت رو از پشت محوطه جریمه دروازه خالی منچستر را هدف قرار داد و گل زد. برونو فرناندز در پایان نیمه اول توانست گل او را جبران کند و بازی یک بر یک مساوی شود.

نیمه دوم اما جایی برای درخشش رونالدو بود. فوق ستاره پرتغالی در دقیقه 52 و 70 دو بار برای شیاطین سرخ گلزنی کرد تا گل های 800 و 801 خود را به ثمر برساند و رکوردی ویژه در تاریخ فوتبال ثبت کند.

تک گل اودگارد در نیمه دوم برای آرسنال چاره ساز نبود و آن ها به نتیجه دو بر سه شکست خوردند تا منچستر یونایتد در آخرین بازی کریک سه امتیاز را به دست بیاورد و به استقبال سرمربی جدید خود یعنی رالف رانگنیک برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج