۱۱۷۴۷۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تصاویری هتل جذاب اما غیراستاندارد لئو!

لیونل مسی برنده ۷ توپ‌طلا به دستور شهردار «سیتجس» که در آن یکی از هتل‌های زنجیره‌ای‌اش را ساخته مجبور خواهد شد هتل خودش را خراب کند.

خبرورزشی: لیونل مسی برنده ۷ توپ‌طلا به دستور شهردار «سیتجس» که در آن یکی از هتل‌های زنجیره‌ای‌اش را ساخته مجبور خواهد شد هتل خودش را خراب کند.

به لیونل مسی دستور داده شده که هتل ۷۷ اتاقه‌ی ۲۶ میلیون پوندی خود در بارسلونا را تخریب کند زیرا مطابق با استانداردهای شهری نیست.

تصاویری هتل جذاب اما غیراستاندارد لئو!

اسطوره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن روز دوشنبه برای هفتمین مرتبه برنده توپ طلا شد، و حالا ممکن است هتل گران‌قیمتش قبل از بهره‌برداری تخریب شود. مسی که هفته‌ای ۶۵۰ هزار پوند درآمد دارد، ممکن است از این خبر که هتل تازه ساختش با استانداردهای شهر جور درنمی‌آید ضربه هولناکی بخورد. هتل چهار ستاره «میم سیتجس» در نزدیکی ملک خصوصی لیونل مسی در روزهای اقامتش در بارسلونا قرار دارد و یکی از مکان‌های مورد علاقه او بوده است.

تصاویری هتل جذاب اما غیراستاندارد لئو!

به گزارش روزنامه «ال‌کانفیدنسال» حکم دادگاه برای تخریب این ملک در دست بررسی است. و آنها برای اظهار نظر به محل اقامت مسی مراجعه کردند اما نه او و نه تیمش تصمیمی برای صحبت در این مورد نداشتند. مسی که با گروه «مجستیک هتل» مالک هتل‌هایی در ایبیزا و مایورکا است، در سال ۲۰۱۷ مبلغ ۲۶ میلیون پوند برای هتل «میم سیتجس» که در فاصله ۱۰۰ فوتی از دریا قرار دارد هزینه کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که او این کار را بدون اطلاع از دستور تخریب شهرداری شهر سیتجس انجام داد. به گفته شهرداری در ساخت این هتل قوانین ساختمانی شهر سیتجس رعایت نشده است. یکی از مشکلات در ساخت این هتل این است که بالکن‌ها زیادی بزرگ هستند، و کل ساخت و ساز به این بالکن‌ها وابسته است به این معنی که کوچک کردن یا تخریب بالکن‌ها میتواند به فروپاشی کل ساختمان منجر شود. و بر طبق آخرین گزارش‌ها، طرح اضطراری آتش‌سوزی هم مطابق با استانداردها ساخته نشده است. نکته عجیب این که مسی موقعی از دستور تخریب باخبر شد که از طرف روزنامه برای دانستن نظراتش به او مراجعه کرده بودند.

تصاویری هتل جذاب اما غیراستاندارد لئو!

این هتل ۷۷ اتاق دارد که شامل ۵ سوئیت کوچک و یک سوئیت بزرگ است و در طول تابستان هزینه هر اتاقش ۱۰۵ پوند است. اما اسکای‌بار روی پشت بام این هتل باعث متمایز شدنش می‌شود، به همراه استخری بزرگ و چشم‌اندازی پانورامایی باورنکردنی از شهر و دریای مدیترانه، و همچنین انواع و اقسام کوکتل‌ها. این هتل همچنین دارای اسپای درجه یک است و در کنار درمان‌ها و ماساژها یک مجموعه آب‌درمانی (با مبلغ فقط ۲۵ پوند برای هر نفر) در آن وجود دارد که شامل سونا، حمام ترکی، دوش‌های حسی، استخر تفریحی، وان شیرجه در آب سرد و استخر آب‌شور است.

تصاویری هتل جذاب اما غیراستاندارد لئو!

همانطور که از انتخاب ماشین‌های مسی پیداست، او خیلی به محیط زیست اهمیت می‌دهد. هتل «میم سیتجس» به طور پایدار و سازگار با محیط زیست ساخته شده و ۸۰ درصد از مصالح به کار رفته در ساخت و ساز این هتل قابل بازیافت است. این هتل دارای مخازنی است که فاضلاب حمام‌ها را جمع‌آوری می‌کند و پس از فیلتر، تصویه و تمیز کردن، در توالت‌ها و آبیاری گیاهان از این آب استفاده می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج