جاباما
۱۱۷۴۷۶۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

حدیث میرامینی: دوباره بچه‌دار شدن بد نیست

حدیث میرامینی درباره بازی در سریال «زعفرانی» و دوباره بچه‌دار شدن صحبت کرد.

مهر نوشت: حدیث میرامینی درباره بازی در سریال «زعفرانی» و دوباره بچه‌دار شدن صحبت کرد.

میرامینی درباره پیوستن به سریال «زعفرانی» توضیح داد: زمانی که پیشنهاد این نقش را گرفتم قدری نگران بودم. عروس این خانواده کسی بود که بیشتر در بحران، خودش رو به تلخی می‌رفت، در حالی که بقیه موقعیت‌های بامزه و بانمکی داشتند. اینکه بین همه بازیگران این بار را من بر دوش داشته باشم قدری چالش برانگیز بود. آقای محمدی از روز اول آنقدر متین و صبور بودند و به من آرامش خاطر دادند که جلو رفتیم.

حدیث میرامینی: دوباره بچه‌دار شدن بد نیست

این بازیگر ادامه داد: موضوع این سریال جهان شمول بود و ممکن است برای هرکسی پیش بیاید، همه سعی «زعفرانی» این بود که بگوید با تمام اتفاقات می‌شود منعطف برخورد کرد و پذیرشمان را بالا برد. کنار همدیگر همه به نتیجه می‌رسند و خانواده و اجتماع جان می‌گیرند.

میرامینی تاکید کرد: این سریال فرهنگ سازی کرد که چرا باید پدر و مادر خودشان را به خاطر بچه‌ها سانسور کنند؟ این موقعیت که مادر و پدرهایی که صاحب بچه بزرگ هستند، دوباره بچه دار شوند، خیلی مرسوم و معمولی است و در کشورمان دایی هم سن با خواهرزاده و عموی هم‌سن با برادرزاده و از این دست زیاد داریم. این موضوع در فرهنگ ما بوده و رفته رفته شکل بدی به خودش گرفته است. اگر برای پدر و مادر چنین اتفاقی بیفتد بد نیست.

وی عنوان کرد: فرهنگ قدیمی ما، احترام به پدر و مادرها، دور هم جمع شدن و سر سفره غذا خوردن خیلی قشنگ و ارزشمند است اما به شرطی که صادقانه و حقیقی باشد، یعنی به این شکل نباشد چون رسم و قانون است من باید احترام بگذارم. چیزی که قلبی باشد و احترامی که از عشق نشات بگیرد خیلی زیباتر است تا اینکه از سر رسم و رسوم و وظیفه باشد.

این بازیگر با بیان اینکه کار بازیگر در فیلم سینمایی یا مینی سریال سخت‌تر است، تاکید کرد: تو در سریال فرصت داری آهسته و پیوسته لایه‌های شخصیت را به مخاطب نشان بدهی و او با تو ارتباط برقرار کند. اما در این سریال با توجه به فرصت کمی که داشتیم، تعدد بازیگران و ژانری که داشتیم فرصت کمتری برای این موضوع داشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج