۱۱۷۴۷۶۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کری مربی پرسپولیس برای استقلالی‌ها

مربی پرسپولیس با حضور در سالن نشست خبری سازمان لیگ درباره شهرآورد اظهار نظر کرد.

خبرورزشی: مربی پرسپولیس با حضور در سالن نشست خبری سازمان لیگ درباره شهرآورد اظهار نظر کرد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس، حمید مطهری دستیار او در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حضور یافت و صحبت‌های مفصلی را در گفتگو با خبرنگاران انجام داد.

این در حالی است که تعدادی از اهالی رسانه به خاطر غیبت یحیی گل‌محمدی این نشست خبری را تحریم کردند اما با این حال حمید مطهری در مقابل برخی دیگر از خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

امیدوارم بازی خوبی را ارائه کنیم

فردا دربی است و بازی خاصی است. به نظر من این بازی در کتاب تاریخ فوتبال ثبت می‌شود و خیلی مهم است که قواعد فوتبال در این بازی رعایت شود و بتوانیم حس خوب و بازی خوبی را به بیننده های تلویزیونی و هواداران دو تیم ارائه بدهیم.

از حضور در پرسپولیس فوق العاده لذت می‌بریم

بابت تمرینات بسیار خوبی که بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان داشتیم باید به بچه ها تبریک بگویم. ما یک گروه مبارز و جنگجو هستیم و فوق العاده از اینکه با هم هستیم لذت می‌بریم. خیلی خوب تمرین کردیم و خودمان را از هر نظر آماده این بازی کردیم.

هم سه امتیاز می‌خواهیم هم بازی زیبا

امروز جلسه آخر آنالیزمان را در رابطه با بازی استقلال داریم. خیلی درباره جزییات آن صحبت نمی‌کنم و روز شنبه اینها را به وضوح در زمین بازی خواهید دید ولی دوست دارم که یک فوتبال قابل احترام و همراه با سه امتیاز را شاهد باشیم. می‌دانم که سه امتیاز این بازی برای هوادارانمان خیلی ارزشمند است ولی برای ما مهم تر بعد از سه امتیاز این است که یک فوتبال تماشاگرپسند و قابل احترام را ارائه بدهیم و هواداران از این بازی لذت ببرند.

آقای گل‌محمدی کسالت داشتند

من یک عذرخواهی هم می‌کنم. اگر آقای گل‌محمدی تشریف نیاوردند به خاطر این است که کسالت داشتند و من همین جا عذرخواهی می‌کنم و ایشان هم عذرخواهی کردند ولی موضوعی که باعث شد ایشان تشریف نیاورند بیماری و کسالتی است که داشتند.

درباره درگیری آجورلو و صدری حرفی ندارم

این صحبت ها، صحبت های قشنگی نیست‌. من راجع به این موضوع خیلی می‌توانم صحبت کنم و صحبت های زیادی هم دارم ولی خودم را وارد این بازی و این صحبت ها نمی‌کنم چون احساسم این است که تیم حریف خوشحال خواهد شد از اینکه من به این موصوع بپردازم. من صحبتی ندارم ولی حرفی که می‌خواهم بزنم این است که ما همیشه حرفمان را داخل زمین زدیم نه بیرون از زمین. یکی از بزرگان هم یک صحبتی کرد؛ اینکه اگر شما می‌خواهید خواب هایتان تعبیر شود باید اول از خواب بیدار شوید.

سیدجلال و پهلوان را نداریم

ما برای فردا سید جلال حسینی و احسان پهلوان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. برای کمال هم دیروز یک مشکل کوچکی پیش آمد و باید امروز جواب MRI بیاید تا شرایط او مشخص شود.

علیرضا ابراهیمی مهاجم ما نیست

اصلا اینطور نیست که در تمرینات از علیرضا ابراهیمی بعنوان مهاجم استفاده کنیم. ایشان را بعنوان یک مدافع خوب و کامل به خدمت گرفتیم و اصلا اینطور نیست.

درباره ابراهیمی مسئله حاشیه‌ای وجود ندارد

مسائل حاشیه ای وجود ندارد. شروع فصل یک مشکل کوچکی وجود داشت که برطرف شد و ایشان سرحال و قبراق کارشان را انجام می‌دهند و ما هم استفاده می‌کنیم اما شرایط تاکتیکی و فنی تیم است که یک بازیکن حضور دارد و یک بازیکن حضور ندارد. تمام بازیکنان ما برای ما ارزشمند هستند و به تک تک بازیکنانمان بازی خواهد رسید و اینکه چه کسی بازی می‌کند فقط برای شرایط فنی است و مشکل دیگری نیست.

امیدوارم حق داوران پایمال نشود

کادرفنی پرسپولیس کادر بانجابتی است و حجب و حیا دارد. شما این هفت هفته را مرور کنید و ببینید که چه تیمی از داوری ها سود برده و چه تیمی ضرر کرده است. خیلی مشخص و واضح است. یک درخواست دارم که VAR به فوتبال ما اضافه شود و در نهایت نفع این را هم داورها خواهند برد و هم تیم ها و حقی پایمال نخواهد شد و این به عهده متولیان ورزش فوتبال است که هم خریداری کنند و راه اندازی کنند. موضوع خیلی مهمی است و باید به آن اهمیت داده شود و این کار را انجام بدهند که مشکل داوری هم نداشته باشیم.

ضربات آخر را باید بهتر بزنیم

از دست دادن موقعیت طبیعی است. ما مربی ها بیشتر از هر کسی به مسائل فنی اشراف داریم چون با تیممان زندگی می‌کنیم. چنین مشکلی نیست. در ۷ بازی ۹ گل زده داریم ولی باز هم کار می‌کنیم که شرایطمان خیلی بهتر شود.

جدایی ها شکل بازی ما را تغییر داد

جابجایی ها و رفتن یک سری نفرات باعث شد که تغییراتی در فرم بازی و شکل بازی ما ایجاد شود و طبیعی است که این اتفاقات رخ بدهد. دو هفته گذشته را ما کلین شیت کردیم و این به دفاع تیمی شما بستگی دارد. با توجه به جابجایی نفراتی که داشتیم طبیعی بود مقداری ناهناهنگ باشیم ولی خدا را شکر در این دو هفته این اتفاق افتاده و گلی نخوردیم و روی این مساله کار می‌کنیم که شرایطمان بهتر شود.

دوست نداریم هواداران عذاب بکشند

دربی شرایط خاص خودش را دارد و بازی هواداران است و برای هواداران این سه امتیاز خیلی مهم است و به نظر من حتی این بازی می‌تواند قهرمانی را مشخص کند. البته نمی‌خواهم حساس کنم اما من همیشه گفته‌ام سه امتیاز دربی واقعا مهم است ولی مهم تر این است که شما یک فوتبال قابل احترام و تماشاگر پسند ارائه بدهید. درست است هواداران حضور ندارند اما خودمان را به جای آنها پای تلویزیون می‌گذاریم و دوست نداریم آنها عذاب بکشند و دوست داریم یک فوتبال خوب و رو به جلو ببینند و واقعا لذت ببرند و تیمشان را مثل همیشه حمایت کنند. من واقعا همیشه گفته‌ام از هوادارانمان لذت می‌برم چون انرژی مثبت می‌دهند و ما هم باید با بازی خوب و سه امتیاز بازی فردا این حس را به آنها انتقال بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      مطری خیلی پروشده دوتا تیم محلی برده فکرمیکنه چه خبره امروزمعلومت میشه لنگی پاره پاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی پرووووو

    • محمدایئنه وند

      لنگی پرو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج