جاباما
۱۱۷۴۷۷۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انتقاد از کم بودن تعداد پرواز‌های تبریز به نجف

آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: غربی ها باید بهای بدقولی هایشان را بپردازند و بدانند که مردم ایران حامی تیم دیپلماسی و شکل‌گیری توافقی هستند که عزتمندانه باشد.

ایسنا نوشت: آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: غربی ها باید بهای بدقولی هایشان را بپردازند و بدانند که مردم ایران حامی تیم دیپلماسی و شکل‌گیری توافقی هستند که عزتمندانه باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز با اشاره به فرارسیدن روز جهانی معلولین اظهار کرد: از همه مسئولین ذی‌ربط می‌خواهم نسبت‌ به معلولین توجه بیشتری داشته باشند این عزیزان ترحم نمی‌خواهند بلکه توجه می‌خواهند؛ شهرداری باید برای ایجاد بستر و بهبود رفت‌وآمد معلولین در خیابان‌ها و پیاده‌روها اقدامات لازم را انجام دهد و همچنین بانک‌ها و سایر سازمان‌های نیز باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: برای نابینایان، ناشنوایان و معلولین ذهنی تا جایی‌که امکان دارد در ادارات و سازمان‌ها اشتغال ایجاد شود تا این عزیزان از لحاظ معیشت نیز دچار مشکل نباشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کم بودن تعداد پروازهای تبریز به نجف و همچنین بالا بودن قیمت بلیت این پرواز خاطرنشان کرد: طبق اظهارات مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی تعداد پروازهای خارجی از تبریز تنها به کشور ترکیه ۱۸ پرواز در هفته است درحالی‌که متأسفانه تنها یک پرواز از تبریز به نجف‌اشرف وجود دارد و آن‌هم روز گذشته طی مراسمی افتتاح شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم تاکید کرد: مدت‌زمان پرواز تبریز به استانبول دو الی ۲.۵ساعت اما تبریز به نجف یک ساعت است درحالی‌که بلیت های ترکیه نسبتاً ارزان اما بلیت های نجف‌اشرف بسیار گران هستند به‌طوریکه زائرین نجف و کربلا تقریباً در حدود ۱۰ میلیون تومان باید پول بلیت پرداخت کنند.

وی خطاب به مسئولین گفت: آیا انصاف است که با زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) این‌گونه رفتار شود؟ من از آقای استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولین سازمان حج و زیارت می‌خواهم مشکلات مربوط به زائران کربلا را حل کنند تا این عزیزان بتوانند به‌راحتی به سفر زیارتی خود اعزام شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج