جاباما
۱۱۷۴۸۴۵
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

فال روزانه ۱۴۰۰.۰۹.۱۳‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و بیشتر زندگی خود را در تنهایی سپری می‌‌کنید. این رویکرد را در سال تولدتان کنار بگذارید. در این سال بیشتر از همیشه در جمع حضور پیدا کنید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. به لطف این روحیه، با افراد سرشناسی آشنا خواهید شد. از این آشنایی برای پیشرفت در کار و حرفه‌ای که به آن مشغول هستید نهایت استفاده را ببرید. روحیه خود را از دست داده‌اید و مانند سابق تلاش نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، فکری به حال افزایش روحیه خود بردارید و زندگی را با انگیزه بیشتری دنبال کنید. در سال تولدتان درهای موفقیت به روی شما باز می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و از شکار فرصت‌ها غافل نشوید. ماه‌های سال تولدتان یکی پس از دیگری بدون اتفاق خاصی سپری می‌شود تا به خرداد برسید. در این ماه با فردی دنیادیده آشنا می‌شوید. این آشنایی را به رفاقتی عمیق تبدیل کنید و از هم‌صحبتی با این فرد، درس‌های جدیدی از زندگی بدست بیاورید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر خاطرات زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. کار شایسته‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

مشکلی سر راه‌تان قرار می‌گیرد و روزتان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را پشت سر بگذارید. بیشتر از همیشه استراحت کنید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز ادامه پیدا کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان، ناراحتی‌ها را فراموش کنید. به چیزهای مثبت زندگی فکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. شرایطی برای استراحت و تفریح دست می‌دهد. از این شرایط بهره بگیرید و با استراحت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد. فرصتی را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و با هم‌صحبتی با اهل منزل به آرامش برسید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. امروز شرایطی برای تنهایی و خلوت مهیا می‌شود. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید. این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. اختلاف ‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید. امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. حضور در کنار دوستان و آشنایان هیچ اشکالی ندارد، به شرط اینکه وقت گران‌بهای خود را بیش‌از‌حد تلف نکنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

لج‌بازی و یک‌دنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. این شرایط را مغتنم بدانید و بستری برای سود و درآمد بیشتر مهیا کنید. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سفره دل‌تان را پیش فردی که سنگ‌صبور شما است، باز کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌های‌تان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید و در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیافتید. وقت با ارزش خود را با خوش‌گذرانی با دوستان و رفقا تلف نکنید. روزمرگی‌های زندگی را کنار بگذارید و به فکر انجام کار خلاقانه‌ای باشید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

سفری در پیش دارید اما حادثه‌ای در این سفر در کمین شما است و ممکن است یکی از کالاهای باارزش خود را در مسافرت گم کنید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. اعضای خانواده امروز شرایطی آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند. هوای‌ اهل منزل را داشته باشید و از رفاه آنها غافل نشوید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. در مرکز کانون محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت. مدتی است که خبری از پدر، مادر یا بزرگان فامیل ندارید و سری به آنها نزده‌اید، این رفتار زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و به فکر دلجویی از آنها باشید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتر افزایش پیدا کند، به همان اندازه درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. فرصتی مهیا می‌شود تا دستی به سروروی منزل خود بکشید و با انجام تغییرات در خانه، حال‌‌و‌هوای خود و اعضای منزل را بهبهود بخشید. عشقی غیر‌منتظره و آتشین در انتظار شما است و امروز عشق محبوبی در دل شما می‌افتد و دل و دین خود را به معشوق می‌بازید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۰

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتی‌‌تان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. مدتی است که چیز گران‌بهایی را گم‌ کرده‌اید و حسابی ناراحت هستید، امروز به صورت کاملا اتفاقی این چیز پیدا می‌شود و ناراحتی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت بهترین استفاده را ببرید و خستگی را از جسم و روح خود بیرون کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج