جاباما
۱۱۷۵۰۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فریبا: دربی قطعاً برنده خواهد داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر تیمی که با تمرکز بالا در زمین باشد و از موقعیت‌هایش به بهترین شکل استفاده کند سه امتیاز را کسب خواهد کرد.

خبرگزاری میزان: بهتاش فریبا درباره حساسیت دربی اظهار داشت: بازی دربی مثل تمام دربی‌های دیگر خیلی حساس است به خصوص با توجه به اینکه اکنون دو تیم از لحاظ جدولی و امتیازی فاصله کمی با یکدیگر دارند. این بازی به جای داشتن سه امتیاز تفاوت دیگری دارد، هم برای هواداران و هم پیشکسوتان.

وی افزود: در یک ربع ابتدایی بیشتر جنگ در میانه زمین رخ خواهد داد و در دیداری که به احتمال فراوان موقعیت کمی خواهد داشت هر تیمی که با تمرکز بالا در زمین باشد و از موقعیت‌هایش به بهترین شکل استفاده کند، سه امتیاز را کسب خواهد کرد. نتیجه بازی ربطی به جایگاه و یا نتایج قبلی دو تیم نخواهد داشت. به اعتقادم شانس دو تیم برای رسیدن به پیروزی یکسان است، اما دربی قطعاً برنده خواهد داشت.

فریبا درباره عملکرد خارجی‌های استقلال تصریح کرد: به نظرم یامگا و ژستد بازیکنان خوبی هستند اگر چه مدل بازی آن‌ها متفاوت است. یامگا پا به توپ و در خلق موقعیت برای خودش از نبوغ تاکتیکی بالایی برخوردار است. ژستد بازیکنی است که باید برای او موقعیت گلزنی ایجاد کنند، او نسبت به یامگا مهارت فردی کمتری دارد و‌ اگر یک گل بزند فشار‌ها از روی او برداشته خواهد شد. او از سرزمین دیگری به کشور ما آمده و باید به او زمان داد تا خودش را با شرایط اینجا تطبیق دهد. امیدوارم از دربی پای او به گلزنی باز شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره خاطرات خود در دربی‌هایی که در آن حضور داشته گفت: طبیعتا بهترین‌خاطره من از دربی، گلزنی در دقیقه ۸۸ دربی است و تلخ‌ترین هم به شکست سه دو بر ما مقابل پرسپولیس برمی‌گردد. خودم به عنوان مربی شش بار طعم برد را چشیده‌ام و دو بار هم مساوی و تنها یک شکست در کارنامه داشته‌ام. از اینکه قرار بود هواداران در دربی حضور داشته باشند خیلی خوشحال بودم، اما برخی مسائل و رعایت نکردن پروتکل‌ها شاید دلیلی بوده برای اینکه اجازه حضورشان در استادیوم داده نشده است.

فریبا درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی و جدال لفظی مدیران دو تیم خاطرنشان کرد: پیش‌بینی برایم معنایی ندارد و تنها آرزویم برد استقلال است. تنها نکته مهم این دیدار را بدون شک می‌توان نبود هواداران دانست که جای آن‌ها در بازی به شدت خالی است. در خصوص جنگ مدیریتی دو تیم ورود پیدا نمی‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج