۱۱۷۵۱۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دستور رئیسی به استاندار تهران درباره آلودگی هوا

معاون استاندار تهران با بیان اینکه اجرای راهکارهای میان و بلندمدت رفع آلودگی هوای تهران، نیازمند جذب اعتبار و نقدینگی نسبتاً زیادی است که در بودجه‌های سالیانه کشور دیده شود، گفت: رئیس‌جمهور به استاندار تهران در این باره دستورات لازم را داده است و حتماً در برنامه‌های امسال و سال‌های آتی لحاظ می‌شود.

میزان: معاون استاندار تهران با بیان اینکه اجرای راهکارهای میان و بلندمدت رفع آلودگی هوای تهران، نیازمند جذب اعتبار و نقدینگی نسبتاً زیادی است که در بودجه‌های سالیانه کشور دیده شود، گفت: رئیس‌جمهور به استاندار تهران در این باره دستورات لازم را داده است و حتماً در برنامه‌های امسال و سال‌های آتی لحاظ می‌شود.

عابد ملکی با اشاره به وضعیت فعالیت واحد‌های تولیدی آلاینده هوا و نیز خودرو‌های فرسوده برای کنترل آلودگی هوا در استان تهران گفت: دو کارگروه اضطرار و کارگروه اصلی کنترل آلودگی هوا در استان تهران تشکیل می شود.

دستور رئیسی به استاندار تهران درباره آلودگی هوا

وی ادامه داد: وقتی شاخص الودگی هوا بالای ۱۰۰ قرار می‌گیرد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود وقتی روی ۱۵۰ قرار می‌گیرد که برای همه گروه‌های سنی خطرناک است و یا بالاتر از آن قرار می‌گیرد، کارگروه اضطرار رفع آلودگی هوا برای ارائه راهکار‌های موقتی برای کاهش و یا کاهش مواجهه مردم با هوای آلوده تشکیل می‌شود.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: منع تردد کامیون‌ها، توقف فعالیت صنایع آلاینده و مجازی کردن مدارس و عدم فعالیت ورزشی در محیط‌های باز در کارگروه اضطرار مورد تصمیم گیری قرار می‌گیرد اما کارگروه اصلی به بررسی و ارائه راهکار‌های میان و بلند مدت برای رفع آلودگی هوا در استان تهران با تصمیم درباره مواردی همچون نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری،نوسازی خودرو‌های دیزلی و جایجایی صنایع آلاینده از تهران می‌پردازد.

ملکی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت آلودگی هوای تهران هر دو جلسه به موازات هم تشکیل می‌شوند، بیان کرد: اجرای راهکار‌های میان و بلند مدت رفع آلودگی هوای تهران، نیازمند جذب اعتبار و نقدینگی نسبتا زیادی است که در بودجه‌های سالیانه کشور باید دیده شود و برای این موضوع رئیس جمهور به استاندار تهران دستوراتی داده است که حتما در برنامه‌های امسال و سال‌های آتی قرار داده و به مرور زمان درباره روند اجرای آن به مردم گزارش داده می‌شود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: با وضعیت شاخص‌ها در سطح استان تهران،با دستور کارگروه اضطرار فعالیت صنایع دارای آلایندگی متوقف و از تردد خودرو‌هایی که معاینه فنی ندارند و دودزا هستند تا رسیدن به شرایط مطلوب جلوگیری می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج