جاباما
۱۱۷۵۲۱۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

تعویض‌های مجیدی معمولی و بی‌تأثیر بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حساسیت دربی آنقدر بالا بود که برای مربیان نباختن مهم بود و برای این موضوع به میدان آمده بودند.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حساسیت دربی آنقدر بالا بود که برای مربیان نباختن مهم بود و برای این موضوع به میدان آمده بودند.
یدالله اکبری درباره تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۷ اظهار داشت: بازی آنقدر حساس بود که برای هر دو مربی نباختن مهم بود و به کیفیت بازی ضربه زیادی زد. از نظر فنی دو تیم چیزی برای ارائه نداشتند و مسابقه بدون موقعیت بازیکنان، برای دو تیم پیش رفت.
وی در خصوص داور دیدار پرسپولیس و استقلال بیان کرد: حساسیت بالای بازی می‌طلبید، داور خارجی بگذارند. بازی از دست داور خارج شده بود. باز هم می‌گویم از لحاظ فنی خود مسابقه چنگی به دل نمی‌زد.
اکبری در خصوص تعویض های مجیدی در دربی گفت: تعویض های مجیدی معمولی و بی‌تأثیر بود. شاید اگر با ریسک بیشتری تعویض می‌کرد، مسابقه جذابی را مشاهده می‌کردیم. دو تیم پایین‌تر از حد انتظار بودند، بعضی از بازیکنان هم در جریان بازی حضور نداشتند.
استادیوم خالی نباید روی دربی اولی‌ها تأثیر منفی بگذارد
پیشکسوت استقلال در خصوص بازیکنانی که اولین دربی را تجربه می‌کردند، اظهار کرد: دربی اول برای بازیکنان تازه وارد دو تیم همیشه سخت بوده است؛ اما‌ زمانی این موضوع تاثیر می‌گذارد که ۱۲۰ هزار نفر تماشاگر در استادیوم باشند و جو ورزشگاه روی آنها تاثیر بگذارد، بازیکنانی که در این سطح بازی می‌کنند که به پرسپولیس و استقلال وارد می‌شوند، استادیوم خالی نباید روی آنها تاثیر گذار باشد که اینگونه هم بود.
اکبری در خصوص تاثیر ورود تماشاگران در دربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال گفت: وجود تماشاگران ۱۰۰ درصد در کیفیت و زیبایی مسابقه تاثیر می‌گذارد. اگر تماشاگران بودند شرایط بهتر می‌شد؛ بازی دیروز بی روح بود، مسئولین باید همکاری می‌کردند و برای جذاب شدن مسابقه برای تماشاگرانی که از طریق رسانه‌ها مشاهده می‌کردند حداقل صدای تماشاگران را می‌گذاشتند که در این بازی آن هم نبود.
همیشه بازی بعد از دربی شرایط سخت است
پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار سپاهان و گل‌گهر در هفته هشتم لیگ برتر، بیان کرد: گل‌گهر در کمال تعجب ۴ بر ۲ تیم قوی و مستحکم سپاهان را برد و در حد مدعی ظاهر شد و جذابیت رقابت‌های لیگ برتر را بیشتر کرد. در حال حاضر ۴ تا ۵ تیم بالای جدول هستند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند.
اکبری در پایان درباره دیدار استقلال با پیکان در هفته نهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: همیشه بازی بعد از دربی شرایط سخت است و بی انگیزگی را برای بازیکنان رقم می‌زند چرا که بعد از دربی خستگی و بی انگیزگی برای بازیکنان تشدید می‌شود، اما باید بازیکنان بدانند که تیم استقلال به ۳ امتیاز دیدار با پیکان احتیاج دارد‌.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      انگار تیم مهاجم نداره
      دربی ازاول تاآخر مهاجم ندیدیم
      از اول مطهری رو بازی میداد
      برنده میشد

    • بدون نام

      اخه مجیدی مربی نیست

    • اس اس

      اصلا مگه تعویض کرد دقیقه ۹۰موقع تعویضه اخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج