جاباما
۱۱۷۵۲۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حق تیم ملی فوتبال زنان را هم بدهید!

مربی سابق تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران می‌گوید فدراسیون باید برای آماده‌سازی تیم ملی زنان جهت حضور در جام ملت‌های آسیا تلاش بیشتری بکند و همچون تیم مردان برای زنان هم بازی دوستانه درنظر بگیرد.

خبرگزاری ایسنا: مربی سابق تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران می‌گوید فدراسیون باید برای آماده‌سازی تیم ملی زنان جهت حضور در جام ملت‌های آسیا تلاش بیشتری بکند و همچون تیم مردان برای زنان هم بازی دوستانه درنظر بگیرد.
معصومه جهانچی، سرمربی تیم زنان ملوان، در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال زنان، اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان در کوران لیگ و آماده هستند، اما برای هماهنگی باید بازی دوستانه داشته باشد تا دست مربی تیم ملی برای محک بازیکنان و رسیدن به ترکیب اصلی تیم باز باشد. فدراسیون فوتبال باید برای بازی‌های دوستانه تیم ملی تلاش بیشتری بکند. نمی‌گویم در حد تیم ملی مردان اما یکی، دو بازی دوستانه حق تیم ملی زنان است تا در بازی‌های رسمی پیش رو بهتر ظاهر شود.
او در ادامه بیان کرد: سال‌ها کاپیتان تیم ملی بودم و همیشه نایب قهرمان آسیا می‌شدیم، بعد از ما هم همان اتفاقات افتاد اما اکنون باید به فکر قهرمانی در غرب آسیا باشیم و به رده‌های بالای جدول آسیا نگاه کنیم. فوتسال ما در آسیا حرف اول را می‌زند و در فوتبال هم باید اینگونه باشیم، چون استعدادهای خوبی در کشور داریم. خیلی از بازیکنانی که در تیم ملی زیر ۱۴ سال بودند، اکنون در تیم‌های باشگاهای و ملی توپ می‌زنند که این نشان می‌دهد استعدادهای خوبی داریم و انگیزه‌شان بالاست. از طرفی شاید قبلا فکر نمی‌کردند به خودشان برسند و خواب و تغذیه خود را تنظیم کنند اما اکنون خیلی از بازیکنان جوان به سمت حرفه‌ای شدن می‌روند که خیلی خوب است.
جهانچی در مورد عملکرد تیم ملوان که با سه پیروزی و یک تساوی در صدر جدول رده‌بندی است، گفت: امسال با برنامه‌تر هستیم و تمرینات را زودتر شروع کردیم. هرچند بازیکنان مدنظرمان دیر اضافه شدند اما در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کردیم. بازیکنان جوانی داریم که آینده‌ساز خواهند بود. باشگاه ملوان همیشه ثابت کرده که برای تیم‌های ملی بازیکنان ساز است. حضور بازیکنان جوان و باتجربه کنار هم باعث شده تا در چهار بازی اول این نتایج را بگیریم. البته تساوی مقابل ذوب‌آهن برایم راضی کننده نبود اما متاسفانه رقم خورد. به مسابقات پیش رو فکر می‌کنیم و این هفته دیدار مهمی با سپاهان داریم که امیدوارم در خانه سه امتیاز را بگیریم.
او در مورد شانس ملوان برای قهرمانی در لیگ برتر بیان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما در هر بازی برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و مطمئنم بازیکنانمن شایستگی رقابت برای قهرمانی را دارند. اگر خودشان هم این باور را داشته باشند، قطعا جزو مدعیان قهرمانی خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج