۱۱۷۵۳۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مجیدی باید جوابگوی هواداران باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه مراسم تقدیر از مربیان فوتبال درباره آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران: پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه مراسم تقدیر از مربیان فوتبال درباره آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.
بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه مراسم تقدیر از سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان درباره بازی روز گذشته بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارند و شرایط طوری است که همه مربیان ابتدا می‌خواهند در این بازی شکست نخورند و بعد از آن به فکر گل زدن هستند. نباختن در دربی یک اصل است و تمام مربیان این موضوع را رعایت می‌کنند. روز گذشته هم هر ۲ مربی نمی‌خواستند شکست بخورند. از قبل می‌شد پیش بینی کرد که بازی با کیفیتی شاهد نباشیم.
پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: روز گذشته به غیر از بازی گل گهر و سپاهان که ۶ گل در آن زده شد، بقیه بازی‌ها مساوی شدند و می‌توان گفت فقر گلزنی در تمام باشگاه‌ها و به خصوص در استقلال به خوبی قابل مشاهده است. بازیکنان استقلال در زدن ضربات آخر بی دقت هستند. در بازی برابر صنعت نفت آبادان استقلال ۷ موقعیت بالای ۹۵ درصد گلزنی داشت، اما فقط یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد. متاسفانه این فقر گلزنی در تمام فوتبال ما رسوخ کرده است و به تیم ملی هم آسیب می‌زند.
فریبا درباره تبلیغات محیطی گفت: به نظر من باشگاه استقلال و مخصوصا آجورلو توانستند داستان تبلیغات محیطی را در فوتبال ما به خوبی راه بیندازند. سال‌ها می‌شود که تبلیغات محیطی در فوتبال ما وجود دارد، اما هیچ فردی نبود که حق باشگاه را بگیرد. الان همه باشگاه‌ها می‌دانند که چه مقدار هزینه کرده اند و همین موضوع به هزینه‌های مالی باشگاه بسیار کمک می‌کند.
مربی سابق استقلال درباره ناراحتی فرهاد مجیدی از پیشکسوتان این باشگاه نیز گفت: من خودم به عنوان پیشکسوت هیچ موقع خودم و تیمم را زیر سوال نمی‌برم. به نظر من فرقی نمی‌کند که مربی چه کسی باشد. می‌خواهد مجیدی باشد یا شفر یا فکری. ما به دلیل بازی کردن در آن تیم همیشه باشگاه خودمان را حمایت می‌کنیم. امسال با آمدن آجورلو شرایط باشگاه خیلی بهتر شده است. فرهاد مجیدی امسال خودش تیم را بسته است و باید جوابگوی هواداران و پیشکسوتان باشد. به نظر من تعدادی از پیشکسوتان استقلال آن طور که باید از تیم حمایت کنند، این کار را انجام نمی‌دهند و حمایت‌ها باید ۲ طرفه باشند.
فریبا بیان کرد: از قدیم گفته اند که باید احترام بگذارید تا احترام ببینید. به اعتقاد من برخی از پیشکسوتان به دنبال سهم خواهی هستند. آجورلو باید یک بار برای همیشه تکلیف پیشکسوتان را روشن کند. در استقلال ما الان چند گروه پیشکسوت داریم. یک گروه برای یونس شکوری هستند و گروه دیگر هم طرفداران مرحوم ناصر حجازی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج