پرسپولیس: رویه برخی تیم‌ها خارج از عرف است
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی_ fموبایل
دندانپزشکی تاج_f موبایل
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
اپیلاسیون نانا 1
ادیب_1
لاله زار مال_1
ادیب_3
اپیلاسیون نانا 3
لاله زار مال_3
اپیلاسیون نانا 4
لاله زار مال_4
ادیب_4
ادیب_2
اپیلاسیون نانا 2
لاله زار مال_2
دکتر نداف کرمانی_ f
دندانپزشکی تاج_f
۱۱۷۵۵۲۶
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
۲۱۶۷
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد؛ پرسپولیس در طی فصل‌های قبل همواره از داوری متضرر شده، اما در کنار پیگیری حقوق خود، هیچ‌گاه به هیاهو و جوسازی نپرداخته است.

خبرورزشی: باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد؛ پرسپولیس در طی فصل‌های قبل همواره از داوری متضرر شده اما در کنار پیگیری حقوق خود، هیچ‌گاه به هیاهو و جوسازی نپرداخته است.

واکنش باشگاه پرسپولیس درباره اشتباهات داوری

در این اطلاعیه آمده است؛

این روزها شاهد هستیم که بعضی تیم‌ها و باشگاه‌ها در حوزه مسائل داوری در حال جوسازی‌هایی هستند که احساس می‌شود این حجم از تخریب جامعه داوری فقط می‌تواند با هدف تاثیرگذاری روی ایشان و فشار روی ارکان فوتبال، به ویژه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، برای گرفتن امتیاز در بازی‌های آتی باشد. هرچند باور داریم که ارکان فوتبال تحت تاثیر چنین مسائلی قرار نمی‌گیرند ولی به هر حال این شرایط مایه نگرانی است.

باشگاه پرسپولیس خود در سال‌های گذشته همواره از جهت اشتباهات داوری لطماتی دیده است و در همین ارتباط همواره از راه‌های قانونی در صدد دفاع از حقوق خود برآمده است اما آن ‌چه این روزها از بعضی تیم‌ها و عوامل آن شاهد هستیم خارج از هر عرف و عادت است.

مجموعه پرسپولیس در فصل‌های گذشته و همین فصل جاری رقابت‌ها به خاطر اشتباهات سهوی داوران، امتیازات مهمی را از دست داده است ولی در کنار پیگیری‌ها نه تنها به رفتارهایی که اکنون شاهد هستیم دست نزد که همواره با احترام درباره جامعه داوری سخن گفته شد. سرمربی پرسپولیس در همان دیدارهای این فصل که اشتباهات پذیرفته شده داوری، باعث سلب امتیاز از پرسپولیس شد با وجود فشارهایی که تحمل می‌کرد از داوران حمایت کرد. رویه مدیران باشگاه نیز چنین بود.

این در حالی است که پرسپولیس تنها شکست‌های فصل قبل و جاری را در پی اشتباهات داوری متحمل شد. در بازی سال قبل با آلومینیوم اراک که تنها باخت پرسپولیس در فصل گذشته رخ داد، طبق نظر کارشناسان بازیکن حریف (اسماعیل شریفات) باید در نیمه اول اخراج می‌شد و هر دو گل تیم میزبان نیز مردود بود! امسال نیز تنها شکست پرسپولیس در همان اراک رقم خورده که باز هم قبل از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم باید خطا به سود پرسپولیس اعلام می‌شد.

فقط در بازی با صنعت نفت آبادان داور یک گل سالم را نپذیرفت، به جای اعلام پنالتی برای ما، به بازیکن ما اخطار داده شد و در چند صحنه خطرناک آفساید حریف گرفته نشد. در ۶ مسابقه از ۸ دیدار انجام شده اشتباهات کوچک و بزرگ به زیان پرسپولیس رقم خورد ولی دیگر زمین و زمان را به هم ندوختیم. در همین دربی اخیر به خاطر یک آفسایدگیری درست در کنار زمین جنجال به راه افتاد و چه بسا همان فشار داوری را در نیمه دوم به زیان پرسپولیس دچار اشتباه کرد، حالا بماند با افتادن التهاب مسابقه و انتشار تصاویر جدید، مشخص شده است که آن صحنه مشکوک هم اصلا پنالتی نبود و تصمیم داور درست بود. این در حالی است که در دربی‌های فصل گذشته به ویژه دربی جام حذفی اشتباهات به ضرر پرسپولیس بود و سرخ‌پوشان قربانی داوری شدند.

بدون تردید باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از آسیب دیده‌ترین تیم‌ها از اشتباهات داوری که قهرمانی‌ها را به این سبب از دست داده است، در صف مقدم تلاش برای کاسته شدن از اشتباهات داوری است ولی این مهم را در سایه ایجاد شرایط بهتر برای داوری کشورمان و افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش جستجو می‌کند و منصفانه نیست که به این شکل عجیب و غریب به داوری هجمه وارد و در جهت تخریب آن اقدام شود.

برچسب ها:
انتشار یافته: 5
در انتظار بررسی:6
Iran (Islamic Republic of)
11:31 - 1400/09/15
سلام. خدایی. حقیقت. را. گفتید.
Iran (Islamic Republic of)
11:31 - 1400/09/15
این اظهارات بیشتر به درد فیلمهای کمدی میخوره
Iran (Islamic Republic of)
11:41 - 1400/09/15
عشق است پرسپولیس کبیر
عشق است کوروش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
12:19 - 1400/09/15
اخی الهی یه چیزی هم بدهکار شدیم
Iran (Islamic Republic of)
17:25 - 1400/09/15
عشق است لنگپولیس با ۸۰۰میلیون هوادار
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
گروه تولیدی نیلوفر_1
شرکت هوش و دانش سپهر_1
سفیر بار ساقدوش_1
شرکت هوش و دانش سپهر_3
گروه تولیدی نیلوفر_3
سفیر بار ساقدوش_3
گروه تولیدی نیلوفر_4
سفیر بار ساقدوش_4
شرکت هوش و دانش سپهر_4
گروه تولیدی نیلوفر_2
سفیر بار ساقدوش_2
شرکت هوش و دانش سپهر_2
روشا فارمسی_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
قالیشویی ثمین_فوتر موبایل
دکتر صالحی_فوتر موبایل
پارسیان طب - فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
دکتر آزاد خواه_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
دکتر لاجوردی_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
روانشناسی مرهم_ فوتر موبایل
نیکان فارمدمهر_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
شفا_فوترموبایل
اورانوس_فوترموبایل2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
کلینیک النا_فوتر موبایل
ترجمه زندگی_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر
دکتر آزاد خواه_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
قالیشویی بانو_فوتر
تنورستان_فوتر
پارسیان طب - فوتر
فنی آتل_فوتر
دکتر لاجوردی_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
نیکان فارمدمهر_فوتر
دکتر صالحی_فوتر
اورانوس_فوتر2
روشا فارمسی_فوتر
روانشناسی مرهم_ فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
آیلین_تزریق چربی
قالیشویی نوین_فوتر
ترجمه زندگی_فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی ثمین_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
تدبیرکالا_فوتر
کلینیک النا_فوتر