جاباما
۱۱۷۵۷۳۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

فال روزانه ۱۴۰۰.۰۹.۱۶‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سرتان را حسابی شلوغ کرده‌اید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، در سال تولدتان وقت بیشتری به خودتان اختصاص دهید. نگرانی‌های مالی امان شما را بریده و غصه‌های زیادی دارید. به خاطر داشته باشید که با غصه خوردن کاری درست نمی‌شود. در عوض فکری به حال افزایش درآمد خود داشته باشید و موقعیت مالیتان را بهبود بخشید. جادوی نظم و انضباط را فراموش کرده‌اید و زندگی نامنظم و به‌هم‌ریخته‌ای دارید، در سال تولدتان این رویکرد را تغییر دهید و به یاد داشته باشید کلید موفقیت در نظم و انضباط نهفته است. در سال تولدتان دوستان و آشنایان حسابی شما را تحویل می‌گیرند و با تقدیم هدیه‌های بی‌شمار محبتشان را نثار شما می‌کنند. محبت اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف دوستان را جبران کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از درخشان‌ترین سالهای زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، با این حساب امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشم‌تان را به روی آن ببندید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

احتمال دارد که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک شما می‌آيند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دست‌تان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

امروز حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیافتد. روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، به خاطر داشته باشید که این وضعیت برای سلامتی شما اصلا مفید نیست و با صحبت با فردی که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید، بار غم‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. مواظب حرف‌های‌تان نیستید و گفته‌هایی که می‌زنید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم می‌کند، امروز زمان مناسبی است که به این روحیه خاتمه دهید و قبل از اینکه حرفی از دهان‌‌تان خارج شود، حسابی فکر کنید و چیزی نگویید که اطرافیان ناراحت شوند. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با جادوی عشق تمام خستگی‌های شما را از تن‌تان بیرون می‌کند.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

نیازی نیست نگران سلامتی‌تان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌اید و بهتر است که عشق و عاشقی را به آینده موکول کنید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید. شرایطی برای استراحت و تفریح دست می‌دهد. از این شرایط بهره بگیرید و با استراحت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. در غیر این صورت برای همیشه از کاری که امروز انجام داده‌اید پشیمان خواهید ماند. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید و در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. در روزی که آغاز کرده‌اید،‌ کارها راحت‌تر از همیشه انجام خواهد شد، این شرایط را مغتنم بدانید و سریع‌تر از همیشه کارها را انجام دهید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

هوای مسافرت به سر شما زده و می‌خواهید چند روزی راهی سفر شوید. این شرایط برای شما مهیا خواهد شد. از مسافرت لذت ببرید و تا می‌توانید خستگی در کنید. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و محبت متقابلی به اعضای خانواده داشته باشید. امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. از اظهارنظر در جمع هراس دارید و حرف دل‌تان را به زبان نمی‌آورید، این روحیه نه‌تنها شما را به فرد خجولی تبدیل کرده، بلکه باعث شده تا اطرافیان توجهی به نظرات شما نداشته باشند. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که نظر و عقیده خود را با صدای بلند ابراز کنید و از اظهارنظر هراسی نداشته باشید. مدتی است که احساس می‌کنید رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان سرد شده است، امروز ورق بر می‌‌گردد و پذیرای عشقی گرم و آتشین خواهید بود.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنین‌تان را تضمین کنید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق‌زندگی‌تان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. احتمال زیادی وجود دارد که در محل‌کار با فرد سرشناس و مهمی دیدار کنید. این دیدار را به فال نیک بگیرید و با این فرد سرشناس ارتباطی پایدار برقرار کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. انسان مبارزی هستید و روحیه‌ای رقابت‌طلبانه دارید، امروز از این روحیه به نفع خود استفاده نمایید و به اطرافیان ثابت کنید که هرگز سنگر را خالی نمی‌‌گذارید. تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌‌اید، اما طعم موفقیت را نچشیده‌اید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و دیری نخواهد پایید که مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت کنید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۰

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتی‌تان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد. اهل رقابت هستید و در برابر مشکلات کوتاه نمی‌آیید. به کمک این روحیه گره‌هایی که در زندگی شما ایجاد می‌شود را باز کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج