جاباما
۱۱۷۵۷۶۳
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

کدام افراد باید دز یادآور واکسن بزنند؟

رئیس اداره ایمن سازی وزارت بهداشت، از امکان تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۴۰ سال که از واکسن های سینوفارم، برکت و بهارات در دوزهای اول و دوم استفاده کرده اند، خبر داد.

مهر نوشت: رئیس اداره ایمن سازی وزارت بهداشت، از امکان تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۴۰ سال که از واکسن های سینوفارم، برکت و بهارات در دوزهای اول و دوم استفاده کرده اند، خبر داد.

سید محسن زهرایی، روز یکشنبه در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: برای افزایش سطح ایمنی افراد در مقابله با کرونا، ابتدا افراد بالای ۶۰ سال برای دریافت دوز سوم واکسن کرونا آغاز شد.

وی افزود: امکان تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۴۰ سال که یکی از سه نوع واکسن سینوفارم، برکت و بهارات را در دوزهای قبلی دریافت کرده‌اند، فراهم شده است.

زهرایی تاکید کرد: افراد بالای ۴۰ سال که یکی از این سه نوع واکسن با پلت فرم غیرفعال سازی ویروس را دریافت کرده‌اند، با گذشت ۳ ماه از تزریق دوز دوم واکسن، می‌توانند برای دریافت دوز سوم اقدام کنند.

رئیس اداره ایمن سازی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، در خصوص افرادی که از سایر واکسن‌ها مثل اسپوتنیک و آسترازنکا استفاده کرده‌اند، گفت: وزارت بهداشت برای این افراد، بخشنامه‌ای صادر کرده است که طبق آن افراد بالای ۶۰ سال که ۶ ماه از نوبت دوم تزریق واکسن آنها گذشته باشد، نسبت به تزریق دوز سوم اقدام می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج