جاباما
۱۱۷۵۷۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: ممکن است لایپزیگ ما را شکست دهد

سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد لایپزیگ شانس دارد سیتی را در لیگ قهرمانان شکست دهد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد لایپزیگ شانس دارد سیتی را در لیگ قهرمانان شکست دهد.

منچسترسیتی چقدر سفر لیگ قهرمانان اروپا به لایپزیگ را جدی می گیرد؟ در هر صورت انگلیسی ها دیگر نیازی به امتیاز ندارند، این را پپ گواردیولا سرمربی آنها قبل از عزیمت به آلمان به صراحت بیان کرد.
رتبه اول گروه سیتی قطعی است ولی پپ گواردیولا قول داد تیم او این رقابت را جدی بگیرد. در همین رابطه سرمربی اسپانیایی گفت: ما ورزشکار هستیم. به احترام مسابقات، به احترام لایپزیگ، به احترام پاریس و بروژ همه توان خود را نشان خواهیم داد. در هر صورت، هر بازی فرصتی برای توسعه بیشتر است. این دقیقاً همان کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم. هر یک از بازیکنان ما می خواهند برنده شوند. کول پالمر، جیمز مک‌آتی، سی جی ایگان رایلی، رومئو لاویا و جاش ویلسون-اسبراند از جمله بازیکنان جوان سیتی هستند که در این دیدار قرار است سیتی را همراهی کنند. گواردیولا گفت: "شاید آنها بتوانند چند دقیقه وقت بازی داشته باشند." ما می توانیم پنج بار تعویض کنیم و نه فقط سه بار مانند انگلیس.
مربی من سیتی ادامه داد: اگر آنها سبک خود را بازی کنند، می توانند ما را شکست دهند. او انتظار دارد که لایپزیگ تهاجمی باشد. آنها به ما زمان زیادی برای فکر کردن در مورد بازی نمی‌دهند. آنها ما را تحت فشار قرار می‌دهند، به سرعت تعویض می‌کنند. ما نیز به سهم خود باید برای مالکیت زیاد آماده باشیم.
منچسترسیتی در حالی فردا شب به مصاف لایپزیش خواهد رفت که پیش از این صعود شاگردان پپ گواردیولا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است و این مسابقه برای آنها حکم تشریفاتی را دارد. در سمت مقابل اما لایپزیش برای صعود به لیگ اروپا ملزم به پیروزی مقابل منچسترسیتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج