۱۱۷۵۸۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برانکو: وقتی گل بزنیم عقب‌نشینی نمی‌کنیم

برانکو ایوانکوویچ می‌گوید به تمام حریفان احترام می‌گذارد و تیمش شایسته پیروزی و صعود به دور حذفی فیفا عرب کاپ بوده است.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ می‌گوید به تمام حریفان احترام می‌گذارد و تیمش شایسته پیروزی و صعود به دور حذفی فیفا عرب کاپ بوده است.

شاگردان برانکو در تیم ملی عمان موفق شدند با سه گل بحرین را شکست دهند و به یک چهارم نهایی فیفا عرب کاپ صعود کنند. برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: ما از پیروزی امروز و مسابقات مقدماتی خود بسیار خوشحالیم و از آنچه بازیکنان ما در طول بازی ارائه کردند و موقعیت‌های بسیاری که خلق کردند بسیار خرسندم.
او ادامه داد: امروز بازیکنان ما توانایی‌های خود را ثابت کرده‌اند و شایسته این برد بودند. تیم ما در این دیدار عملکرد فوق العاده‌ای داشت و زمانی که پیش افتادیم، عقب نشینی نکردیم و سعی کردیم با زدن گل‌های بیشتر بدون عقب نشینی پیروزی را تثبیت کنیم و توانستیم این کار را انجام دهیم.
برانکو در پایان گفت: برخی از بازیکنان برای اولین بار بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند، همچنین دروازه‌بانم، ابراهیم را فراموش نمی‌کنم؛ او عملکرد بسیار خوب و در طول مسابقه اعتماد به نفس بالایی داشت. در مورد بازی با تونس در یک چهارم باید بگویم ما برای آن به خوبی آماده خواهیم شد و قدرت تونس را می‌دانیم. ما همیشه به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و آنچه به آن فکر می‌کنیم این است که با عزم راسخ برای پیروزی وارد زمین شویم. از ابتدای مسابقات در دیدار اول و دومی هم شایسته پیروزی بودیم اما شانس با ما همراه نبود اما مهمتر از همه این است که امروز بازیکنان ما ثابت کردند که شایستگی پیروزی و کسب سهمیه را داریم. بازیکنان عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و شایسته این پیروزی و کسب سهمیه بودند و من به آنها تبریک می گویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج