جاباما
۱۱۷۵۸۳۴
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

حمایت اسنپ از ایده‌ها و تیم‌های نوآورانه

گروه اسنپ که پیش از این خدمات متنوعی را در یک اپلیکیشن جامع به‌صورت یکجا فراهم کرده بود، به‌صورت هدفمند وارد حوزه سرمایه‌گذاری جسورانه یا خطرپذیر شده است. اسنپ‌ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه اسنپ، قصد دارد تجربه و دانش خود را در کنار تامین مالی به تیم‌های نوپا و خلاق در اکوسیستم استارتاپی ایران ارائه کند.

برترین‌ها: گروه اسنپ که پیش از این خدمات متنوعی را در یک اپلیکیشن جامع به‌صورت یکجا فراهم کرده بود، به‌صورت هدفمند وارد حوزه سرمایه‌گذاری جسورانه یا خطرپذیر شده است. اسنپ‌ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه اسنپ، قصد دارد تجربه و دانش خود را در کنار تامین مالی به تیم‌های نوپا و خلاق در اکوسیستم استارتاپی ایران ارائه کند.

اسنپ‌ونچرز با در اختیار داشتن ابزارها و مزایای متعدد گروه اسنپ می‌تواند شرایطی را برای فرد یا تیم‌های نوپا فراهم کند که تمرکز خود را روی رشد ایده‌های نوآورانه بگذارند و در مسیر ساخت محصول و ارتباط با کاربران پیش روند.

حمایت اسنپ از ایده‌ها و تیم‌های نوآورانه

تحقق ایده‌های نوآورانه

با توجه به مهاجرت روزافزون جوانان کارآفرین و خلاق که از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور به‌ویژه در اکوسیستم استارتاپی هستند، راه‌اندازی اسنپ‌ونچرز، در راستای حمایت از ایده‌های نوآورانه، گام مهم و موثری در جهت حفظ و نگهداری سرمایه‌های ملی است.

با توجه به نقش استارتاپ‌های بزرگ کشور در حفظ سرمایه‌های انسانی، علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ، درباره انگیزه راه‌اندازی اسنپ‌ونچرز می‌گوید: «امروز خانواده اسنپ، در هفت سالگی این کسب‌وکار، تعداد زیادی از جوانان با استعداد و کارآفرین کشور را دور هم جمع کرده و با کمک این افراد در حوزه‌های مختلفی خدمت‌رسانی می‌کند. با وجود این، مشتاق بودیم که با حمایت از جوانان بیشتری از خروج این استعدادهای ارزشمند، جلوگیری و در مسیر توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور حرکت کنیم. اسنپ‌ونچرز فرصتی است برای جوانان مستعد تا در کشور خود ارزش‌آفرینی کنند.»

به گفته صادقیان، هدف اصلی اسنپ‌ونچرز سرمایه‌گذاری روی تیم‌هایی است که در مراحل اولیه کار خود و به دنبال جذب سرمایه در مرحله بذری هستند. داشتن تیم خوب، ایده مناسب و محصول اولیه از اولویت‌های اسنپ برای انتخاب تیم‌هاست.

صادقیان توضیح می‌دهد: «اولویت اسنپ از سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و تیم‌هایی که ظرفیت رشد دارند، لزوما جذب آن‌ها در سوپراپ اسنپ نیست، بلکه انتقال دانش و تجربه‌‌ای است که طی سال‌ها فعالیت پرچالش و خلاقانه در اسنپ شکل گرفته است. استارتاپ‌های کوچک می‌توانند از مشاوره، شبکه ارتباطی گسترده و حمایت اسنپ در اکوسیستم استارتاپی ایران بهره‌مند شوند.»

اما آیا استارتاپ‌های بزرگ‌تر نیز شانس همکاری با اسنپ را دارند؟ صادقیان در این مورد می‌گوید: «هرچند اولویت و استراتژی اصلی ما در اسنپ‌ونچرز حمایت از تیم‌ها و کارآفرینان نوپا و ایده‌های ناب است، اما پذیرای تیم‌های باتجربه‌تر نیز هستیم؛ چنانچه پیشتر نیز با سرمایه‌گذاری در برخی استارتاپ‌ها شاهد رشد چشمگیر آن‌ها بودیم.»

حمایت اسنپ از ایده‌ها و تیم‌های نوآورانه

همکاری با دیگر سرمایه‌گذاران

به گفته معاون استراتژی گروه اسنپ این شرکت رویکردی کاملا باز را در پیش گرفته و مشتاق است با دیگر سرمایه‌گذاران خطرپذیر نیز همکاری کند. صادقیان درباره این مدل همکاری می‌گوید: «در این مقطع که نیاز به هم‌افزایی و مشارکت بیشتر سرمایه‌گذاران و حامیان این حوزه احساس می‌شود، به نظرم اتفاق خوب و بزرگی است اگر بتوانیم به صورت مشترک روی تیم‌ها و ایده‌های نوآورانه سرمایه‌گذاری کنیم. ما از همه پیشنهادها و ایده‌های نوآورانه در زمینه فناوری حتی آن‌ها که دیگر سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌دهند، استقبال می‌کنیم.»

کارآفرینان جوان و با استعداد برای استفاده از این فرصت و بهره‌مندی از مزایای گروه اسنپ می‌توانند به سایت اسنپ‌ونچرز بروند و مراحل ثبت‌نام را در سایت طی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج