جاباما
۱۱۷۵۸۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اوضاع آشفته تیم ملی فوتبال زنان

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران می‌گوید شرایط سختی برای حضور در جام ملت‌های آسیا داریم و تیم ملی نتیجه نداشتن بازی تدارکاتی را در مسابقات رسمی خواهد دید.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران می‌گوید شرایط سختی برای حضور در جام ملت‌های آسیا داریم و تیم ملی نتیجه نداشتن بازی تدارکاتی را در مسابقات رسمی خواهد دید.

اردوی تیم ملی فوتبال زنان در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است تا تیم آماده حضور در جام ملت‌های آسیا شود.
مریم ایراندوست در حاشیه این اردو در مورد وضعیت آمادگی تیم گفت: ما آسیب‌دیده‌های لیگ را داشتیم و متاسفانه نتواسنیتم آن گونه که می‌خواهیم مسایل تاکتیکی و فنی را پیاده کنیم.
او در مورد مصدوم‌های تیم و وضعیت حضورشان در جام ملت‌ها گفت: گلنوش خسروی را کلا از دست دادیم. امروز زانوی خود را جراحی کرد. سه نفر دیگر از بازیکنان‌مان هم هنوز نمی‌دانیم در اردوی آینده می‌توانند کار کنند یا نه. در این ۴۰ روز باقی‌مانده شرایط سخت است. زهرا سربالی، غزاله بنی‌طالبی، زهره جلالی و هاجر دباغی متاسفانه در بازی هفته گذشته لیگ آسیب دیدند.
ایراندوست در مورد حضور نداشتن افسانه چترنور در اردوی ملی بیان کرد: شرایط و دغدغه‌های خودش را دارد ما خیلی با اوصحبت کردیم و دوستش داریم اما ترجیح می‌دهد که باشگاهی کار کند. تیم ملی را دوست ندارد. افسانه چترنور یکی از بازیکنان خوب است اما او در بین ۱۱ نفری که به مرحله مقدماتی رفتند و صعود کردند، حضور نداشت. بازیکنان ماعملکرد خوبی داشتند و جایگزینش را داریم.
او به دعوت سارا قمی به تیم ملی پس از خداحافظی اشاره کرد و گفت: هدف از دعوت سارا قمی که با خودش هم صحبت کردیم چون از تیم ملی خداحافظی کرد اما در دو سال اخیر بازی خداحافظی در شان کاپیتان تیم ملی برگزار نشد. ما از او خواستیم این اردو بیاید که هم با بازیکنان هماهنگی پیدا کند هم فکر می‌کردیم تیم ملی ازبکستان می‌آید و آن‌جا بازی خداحافظی بگذاریم اما وقتی سارا به اردو آمد متوجه شدیم این اتفاق نمی‌افتد و ازبکستان هم دست رد زد. در کل این اردو سارا توانایی خود را نشان داده و اردوی بعد هم می‌آید. در نهایت ۲۳ بازیکنی که بهترین هستند به مسابقات می‌روند.
ایراندوست با بیان این که تیم ملی بدون بازی تدارکاتی به جام ملت‌ها اعزام می‌شود، گفت: شرایط سخت است.‌ تنها بازی تدارکاتی که قطعی شده بود با شارلوا بود و خیلی امیدوار بودیم کمپ خوبی داشته باشیم و با تیمی اروپایی بازی کنیم اما متاسفانه لغو شد و از آن‌جایی که در رنکینگ شرایط خوبی نداریم خیلی از تیم‌ها دعوت ما را نپذیرفتند و این بزرگ‌ترین دغدغه ماست. بین ۱۲ تیمی که در این رقابت‌ها هستند فقط ما اولین تجربه‌مان است و متاسفانه خیلی کم‌تجربه هستیم. طبق برنامه من هر ماه یک بازی تدارکاتی در نظر گرفته بودم که با ۴ بازی تدارکاتی خوب برویم اما متاسفانه این یکی از مشکلات ماست. از طرفی بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند و مسایلی مثل آسیب دیدگی داریم، شرایط خوبی نیست. فدراسیون فوتبال از اردیبهشت ماه که تیم ملی تشکیل شد، همه شرایط را فراهم کرد و دلسوزانه و حمایت‌گر بود اما بعد از صعود اتفاقاتی افتاد که خیلی دغدغه داریم. تعامل برای برگزاری لیگ نیست و لغو بازی تدارکاتی مشکل‌ساز است که در آینده نتیجه‌اش را هم می‌بینیم.
وی در مورد دریافت پاداش صعود به جام ملت‌ها بیان کرد: بلافاصله که از تورنمنت برگشتیم پاداش را گرفتیم. نشد ۶ سال بعد که آن پول ارزش نداشته باشد مثل داستان فوتسالی‌ها. بازیکنان و کادر فنی پاداش خود را دریافت کردند.
سرمربی تیم ملی درباره علت لغو اردوی بلژیک گفت: هر کشوری که ما را دعوت می‌کند شورای برون مرزی باید بدهد.‌ این مجوز صادر نشد. همه چیز از سمت فدراسیون و شارلوا مهیا بود، اما لغو شد و بزرگ‌ترین ضربه را خوردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج