جاباما
۱۱۷۵۸۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش کلوپ به مصاحبه پرحاشیه محمد صلاح

اظهارنظر اخیر محمد صلاح در مورد پیشنهاد احتمالی بارسلونا در میان لیورپولی‌ها بسیار خبرساز شد.

ورزش سه: اظهارنظر اخیر محمد صلاح در مورد پیشنهاد احتمالی بارسلونا در میان لیورپولی ها بسیار خبرساز شد.

یورگن کلوپ جمعه گذشته اعلام کرد که هیچ پیشرفتی در مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد صلاح صورت نگرفته و صلاح نیز در گفتگو با یکی از شبکه‌های مصری این موضوع را تایید کرد.
صلاح وارد ۱۸ ماه پایانی قراردادش با لیورپول شده و ژاوی نیز پس از حضور روی نیمکت بارسلونا گفته که دوست دارد روزی از درخشش این بازیکن در نوکمپ استفاده کند.
صلاح برنامه‌ای برای جدایی از لیگ برتر ندارد اما منتظر است تا برای تمدید قرارداد با لیورپول به توافقی دوطرفه با مدیران این باشگاه دست پیدا کند. به نظر می‌رسد که این بازیکن انتظار دارد که این باشگاه بزرگترین قرارداد تاریخش را به او پیشنهاد دهد که نشان دهنده جایگاهش در این تیم باشد.
در چنین شرایطی مصاحبه دو روز پیش او با "MBC Masr TV" و استقبالش از علاقه بارسلونا خبرساز شد. صلاح گفت افتخار می کند باشگاهی مثل بارسلونا به جذب او علاقه نشان داده است.
یورگن کلوپ که در نشست خبری بازی با میلان شرکت کرده بود، با سوالی در این رابطه روبرو شد و گفت:« برای تمدید قرارداد صلاح در حال صحبتیم. محمد و من مشکلی با شرایط نداریم و همه می‌دانیم چه چیزی می‌خواهیم؛ فقط کمی زمان نیاز است. نمی‌توانم زیاد دراین‌باره حرف بزنم چون مطمئن نیستم شما خبرنگاران به درستی انتقال‌شان دهید.»
کلوپ ادامه داد:« در مورد مصاحبه او باید بگویم شاید به زبان عربی بوده و به انگلیسی خوب ترجمه نشده است. موضوع تمدید قرارداد صلاح بسیار مهم است و اینگونه نیست که با یک چای نوشیدن همه چیز حل و فصل شود. هر برداشت نادرستی در یک مصاحبه می تواند حواشی زیادی درست کند. نمی دانم مصاحبه او به عربی بوده یا انگلیسی اما در مورد تمدید قرارداد یک ستاره بزرگ جهانی حرف می زنیم. همانطور که در روزهای اخیر دیده ایم، هر مطلب و اظهارنظری در مورد تمدید صلاح می تواند خبرساز شود. باید به این قضیه زمان داد و خواهیم دید در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج