۱۱۷۵۸۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کعبی: می‌خواهیم با برد تراکتور به صدر برسیم

مدافع مس رفسنجان با دفاع و تمجید از عملکرد تیمش مدعی است که آن‌ها به دنبال تداوم نتایج موفق در ادامه فصل خواهند بود.

ورزش سه: مدافع مس رفسنجان با دفاع و تمجید از عملکرد تیمش مدعی است که آنها به دنبال تداوم نتایج موفق در ادامه فصل خواهند بود.

عقیل کعبی درباره برتری تیمش مقابل ذوب آهن می گوید: بازی خیلی خوبی بود. ما آنالیز و شناختی خوبی از ذوب آهن داشتیم و این مسئله خیلی به عملکردمان کمک کرد. خدا را شاکرم که نتایج تیم‌مان هفته به هفته بهتر می‌شود و سومین پیروزی پیاپی تیم‌مان با ۳ گل شیرین و تماشایی گادوین منشا و محسن آذرباد همراه بود و توانستیم امتیاز بازی را به نفع خودمان کنیم و به جایگاه خوبی صعود داشته باشیم و اکنون در جمع مدعیان حاضر شده ایم.
او ادامه داد: شرایط بازی مقابل ذوب آهن به گونه‌ای بود که از اول بازی دست‌مان بود و حتی می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم چرا که موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و خوشبختانه تیم برتر میدان بودیم.
مدافع مس درباره اعتراضات به داوری در این بازی از سوی حریف گفت: در مورد داوری باید بگویم صحنه اول که واقعا پنالتی بود برای ما که به درستی اعلام شد و تیم ما تاکنون هیچگونه اعتراضی به داوری نداشته چه فصل قبل و چه امسال و همیشه تابع تصمیمات داوری بوده‌ایم. فکر می‌کنم داور بازی مقابل ذوب آهن قضاوت درستی داشته است.
او درباره پنالتی‌های پیاپی تیمش اینگونه واکنش نشان داد: سال گذشته ۳۰ بازی انجام دادیم و یک پنالتی هم برایمان نگرفتند! این فصل ۴ پنالتی تاکنون گرفتیم که صد درصد درست بوده و از این ۴تا سه‌تا گل شد. آقای ربیعی واقعا زحمت کشیدند، تمرینات اختصاصی را برای بازیکنان در نظر گرفتند که واقعا تاثیرگذار بود و همه‌ی بچه ها هم با جان و دل بازی کردند. رفته رفته عملکرد تیم بهتر می‌شود و قطعا به جایگاه بالاتری صعود خواهیم کرد.
کعبی در ادامه صحبت‌هایش گفت: مقابل تیم پرسپولیس مساوی کردیم، مسجد سلیمان و هوادار و همچنین ذوب آهن را هم بردیم و باید این روند را ادامه بدهیم و بازی بعد‌ی‌مان که مقابل تراکتور است را نباید دست کم بگیریم که انشالله بتوانیم نتیجه بازی بعد هم به نفع خودمان تغییر بدهیم، ما قطعا برای برد مقابل تراکتور قرار می‌گیریم، امیدوارم به یاری خدا و تلاش همه تیم بتوانیم ۳ امتیاز بازی بعد هم بدست آوریم و به جایگاه شایسته تری در جدول لیگ برتر صعود کنیم.
مدافع مس در آخر اینگونه به صحبت‌هایش پایان داد: ما تمام هدف‌مان کسب امتیاز بیشتر است چراکه مربی و کادر فنی خیلی خوب، بازیکنان باکیفیت و مدیریت بسیار خوبی داریم که هیچگونه کم و کسری برای بازیکنان نگذاشته‌اند و امیدوارم نتایج درخور و شایسته‌ای برای هوادارن محترم مس رفسنجان رقم بزنیم و دلشان را شاد کنیم و همین روند را داشته باشیم و نباید غرق این چند بازی شویم تا به امید خدا بتوانیم بازهم نتایج خوبی را برای تیم بدست آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج