جاباما
۱۱۷۵۹۶۰
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

وداع دراماتیک پورتو با فرصت‌سوزی طارمی

شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حذف تیم‌های فوتبال میلان و پورتو و تثبیت صدرنشینی رئال مادرید به پایان رسید.

تسنیم: شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حذف تیم‌های فوتبال میلان و پورتو و تثبیت صدرنشینی رئال مادرید به پایان رسید.

وداع دراماتیک پورتو با فرصت‌سوزی طارمی

در ادامه بازی‌های شب نخست از هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) شش بازی برگزار شد. در گروه B جایی که حساس‌ترین بازی‌ها برگزار می‌شد و هنوز یک سهمیه برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی باقی مانده بود، تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 2 بر یک به میهمان انگلیسی خود لیورپول باخت. میلان با گلزنی فیکایو توموری در دقیقه 29 از حریف خود پیش افتاد، اما لیورپول در ادامه با گل‌های محمد صلاح در دقیقه 36 و دیووک اوریگی در دقیقه 55 ورق را به سود خود برگرداند تا با کسب حداکثر امتیاز از شش برد متوالی به‌عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی شود.

وداع دراماتیک پورتو با فرصت‌سوزی طارمی

در بازی همزمان تیم فوتبال پورتو در دیداری خانگی که مهدی طارمی را از ابتدا تا دقیقه ۸۲ در اختیار داشت، با نتیجه ۳ بر یک به اتلتیکومادرید باخت. آنتوان گریزمان در دقیقه ۵۶، آنخل کورئا در دقیقه ۹۰ و رودریگو دپل در دقیقه ۲+۹۰ برای اتلتیکومادرید گلزنی کردند و تنها گل پورتو را هم سرجیو اولیویرا در دقیقه ۶+۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این نتیجه در حالی به ثبت رسید که اتلتیکومادرید از دقیقه ۶۷ با اخراج یانیک کاراسکو و پورتو از دقیقه ۷۵ با اخراج آگوستین مارکسین ۱۰ نفره به کار خود ادامه دادند. با این نتیجه اتلتیکومادرید هفت امتیازی شد و بالاتر از پورتوی پنج امتیازی و میلان چهار امتیازی به‌عنوان تیم دوم گروه B به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد. پورتو هم به‌عنوان تیم سوم این گروه راهی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا شد.

وداع دراماتیک پورتو با فرصت‌سوزی طارمی

براساس این گزارش، در گروه C آژاکس که پیش از این صعودش به‌عنوان تیم اول مسجل شده بود، با نتیجه 4 بر 2 میهمان خود و دیگر تیم صعودکننده این گروه یعنی اسپورتینگ لیسبون را شکست داد. هالر در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی، آنتونی در دقیقه 42، دیوید نرس در دقیقه 58 و استیون برگویس در دقیقه 62 برای آژاکس گلزنی کردند و نونو سانتوس در دقیقه 22 و برونو تاباتا در دقیقه 78 گل‌‌های اسپورتینگ لیسبون را به ثمر رساندند.

تیم فوتبال دورتموند که شانسی برای صعود نداشت و راهیابی‌اش به لیگ اروپا قطعی شده بود، در بازی همزمان این گروه در خانه مقابل تیم قعرجدولی و حذف شده بشیکتاش با نتیجه پرگل 5 بر صفر به پیروزی رسید. دونیل مالن در دقیقه 29، مارکو رویس در دقایق 2+45 (پنالتی) و 53 و ارلینگ هالند دو بار در دقایق 68 و 81 برای زردپوشان وستفالن گلزنی کردند. بشیکتاش از دقیقه 43 این بازی با اخراج ولینتون 10 نفره به کار خود ادامه داد.

در گروه D حساس‌ترین بازی میان تیم‌‌های رئال مادرید و اینتر برای تعیین تیم صدرنشین بود که این بازی با برتری 2 بر صفر رئالی‌ها و صعود آنها به‌عنوان تیم اول به پایان رسید. تونی کروس در دقیقه 17 و مارکو آسنسیو در دقیقه 79 گل‌های رئال مادرید را در این بازی به ثمر رساندند، ضمن اینکه اینتر از دقیقه 64 با اخراج نیکولو بارلا 10 نفره بازی می‌کرد.

وداع دراماتیک پورتو با فرصت‌سوزی طارمی

در بازی همزمان تیم‌‌های فوتبال شریف و شاختار دونتسک اوکراین به تساوی یک - یک بسنده کردند. فرناندو در دقیقه ۴۲ برای شاختار میزبان و بوبان نیکولوف در دقیقه ۳+۹۰ برای شریف میهمان گلزنی کردند. به این ترتیب در گروه D رئال مادرید به‌عنوان تیم اول و اینتر به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند، شریف به‌عنوان تیم سوم گروه به لیگ اروپا رفت و شاختار هم حذف شد.

در دومین شب از بازی‌های هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا امشب هشت بازی برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

چهارشنبه 8 دسامبر (17 آذر)

گروه E: بنفیکا - دیناموکیف (۲۳:۳۰)، بایرن مونیخ - بارسلونا (۲۳:۳۰)

گروه F: منچستریونایتد - یانگ بویز (۲۳:۳۰)، آتالانتا - ویارئال (۲۳:۳۰)

گروه G: سالزبورگ - سویا (۲۳:۳۰)، ولفسبورگ - لیل (۲۳:۳۰)

گروه H: یوونتوس - مالمو (۲۱:۱۵)، زنیت - چلسی (۲۱:۱۵)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شک نکنید طارمی هدف اول و اخرش خراب کردن مربی هست

      پاسخ ها

      • راوا

        شک نکنید این کامنت یه استقلالی بدون جام هست که حسودیش تا لیگ پرتقال کشیده شده

    • بدون نام

      بگیر نگیر!!

    • بدون نام

      اسکوچیچ وقتی میگه بازی بلد نیست راست مگه

    • ناشناس

      طارمی گل که نزد هیچ پاس گل هم گریزما داد.

    • بدون نام

      بازیکنای ایرانی تاکنیک ناپذیرن

    • حقیقت

      هی بتازید به اسکوچیچ بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج