جاباما
۱۱۷۵۹۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شجاعیان و قاضی به پرسپولیس نرسیدند

با توجه به اظهارنظر کارشناسان امر مبنی‌بر اینکه هوادار فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه می‌دهد، اما در کسب نتیجه ناکام است به‌نظر می‌رسد اگر هم قرار به تغییر و تحول در کادرفنی هوادار باشد این موضوع به نیم‌فصل موکول شده و دیدار مقابل پرسپولیس و کسب ناکامی احتمالی هوادار در این دیدار هیچ تاثیری روی روند همکاری عنایتی با هواداری‌ها نخواهد داشت.

فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هوادار تهران خواهد رفت؛ تیم تازه‌واردی که اگرچه در حد و اندازه‌های یک تیم قابل احترام نشان داده اما خروجی نتایج این تیم حرف دیگری را می‌زند تا جایی که شاگردان رضا عنایتی فعلا با ۵امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده‌اند و برخی صحبت‌ها حکایت از آن دارد که چه‌بسا خیلی زودتر از موعد مقرر تغییراتی در راس کادرفنی این تیم ایجاد شود. ازسوی دیگر پرسپولیسی‌ها بعد از تساوی در دربی حالا به یک ثبات خوب تاکتیکی و همچنین نفراتی در ترکیب خود دست پیدا کرده‌اند و این احتمال وجود دارد با توجه به نتایج رقم‌خورده در پایان هفته نهم شاگردان گل‌محمدی بتوانند صدر جدول را ازآن خود کنند.

همه اینها درحالی است که به‌نظر می‌رسد هوادار در فصل جاری از مقوله شانس هم برخوردار نیست چراکه حالا در آستانه یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم از اردوگاه شاگردان عنایتی خبر می‌رسد که دو بازیکن اصلی هوادار یعنی محمد قاضی و داریوش شجاعیان به‌خاطر مصدومیت به ترتیب از ناحیه آشیل پا و کشیدگی همسترینگ دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داده‌اند، البته روح‌الله باقری دیگر بازیکن مطرح هوادار برای این بازی آماده است و می‌تواند سلاح پنهان عنایتی درمقابل پرسپولیس قلمداد شود.

برخی اخبار حکایت از آن داشت که درصورت ادامه این روند توسط هوادار به‌زودی نیمکت این تیم شاهد تغییرات فنی خواهد بود و حتی برخی نیز پا را فراتر از این گذاشته و این‌طور اعلام کردند که محمود فکری درصورت عدم نتیجه‌گیری نتایج مناسب در هوادار به‌جای رضا عنایتی در هفته‌های آینده به‌عنوان سرمربی این تیم منصوب خواهد شد. با این حال در این خصوص نیز طبق شنیده‌های «فرهیختگان» با توجه به اظهارنظر کارشناسان امر مبنی‌بر اینکه هوادار فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه می‌دهد اما در کسب نتیجه ناکام است به‌نظر می‌رسد اگر هم قرار به تغییر و تحول در کادرفنی هوادار باشد این موضوع به نیم‌فصل موکول شده و دیدار مقابل پرسپولیس و کسب ناکامی احتمالی هوادار در این دیدار هیچ تاثیری روی روند همکاری عنایتی با هواداری‌ها نخواهد داشت. ازسوی دیگر عصر روز گذشته درحالی ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پیکان، ورزشگاه دستگردی تهران اعلام شد که تا پیش از این تقریبا برگزاری این بازی در ورزشگاه انقلاب کرج قطعی شده بود اما از آنجاکه این ورزشگاه به‌صورت اختصاصی در اجاره باشگاه هوادار قرار دارد و این باشگاه برای ارائه مجوز به‌منظور برگزاری دیدار دو تیم استقلال و پیکان از هفته نهم لیگ برتر در کرج همراهی لازم را نداشت، درنهایت این مسابقه به تهران و ورزشگاه دستگردی منتقل شد. نکته قابل‌توجه اینکه استقلالی‌ها تاکید داشتند این بازی تحت هر شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما به‌خاطر هم‌زمانی این دیدار با بازی پرسپولیس و هوادار در این ورزشگاه محقق نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج