۱۱۷۶۰۵۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

از امروز منتظر بارش برف و باران باشید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز (۱۷آذر) سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود، گفت: امروز جوی آرام و پایدار در اکثر نقاط کشور همراه با تداوم آلودگی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: صادق ضیاییان افزود: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز (۱۷آذر) سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود، گفت: امروز جوی آرام و پایدار در اکثر نقاط کشور همراه با تداوم آلودگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

از اواخر وقت امروز (۱۷آذر) سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و سبب بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما در بخش هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی کردستان و کرمانشاه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این سامانه روز پنجشنبه (۱۸آذر) علاوه بر مناطق مذکور، استان‌های اردبیل زنجان قزوین، همدان، البرز و ارتفاعات استان تهران را نیز درگیر خواهد کرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: جمعه (۱۹ آذر) فعالیت این سامانه به‌صورت بارش پراکنده در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به پایان می‌رسد.

وی در ادامه گفت: از بعد از ظهرچهارشنبه (۱۷آذر) و روز پنجشنبه (۱۸آذر) در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

به گفته ضیاییان روز شنبه (۲۰آذر) جوی آرام در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود و از اواخر شنبه (۲۰آذر) و روز یکشنبه (۲۱آذر) به سبب نفوذ جریانات شمالی در استان‌های ساحلی خزر بارش خواهیم داشت.

وی افزود: روزهای چهارشنبه (۱۷آذر) و پنجشنبه (۱۸آذر) پدیده گرم‌باد و افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۸آذر) نیمه ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۹ آذرماه) صاف و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۷و ۱۸ آذرماه) بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان با دمای ۱۱ و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روستتای سفید مراد ت شهرستان کهنوج استان کرمان اصلا اینجا بارندگی نداشتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج