جاباما
۱۱۷۶۱۶۰
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

سال ۲۰۲۲ سال طلاست یا دلار؟

فدرال رزرو برای انقباضی کردن سیاست‌های پولی خود برنامه‌ریزی می‌کند، اما تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند در سال آینده یورو با قدرت بیشتری به رقابت دلار بیاید و سال ۲۰۲۲ سال طلا باشد نه سال دلار.

اقتصادنیوز: قیمت طلای جهانی در پایان معاملات روز گذشته روی ۱۷۸۴ دلار قرار داشت، قیمت طلا در ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه عصر به وقت ایران ۱۷۸۷ دلار گزارش می‌شد و تغییرات ۲۴ ساعته شاخص دلار در این مقطع منفی بود. بازدهی خوب قیمت نفت در روزهای اخیر بر قیمت طلا تاثیر مثبت گذاشت، اما از طرف دیگر این باور که گونه جدید ویروس کرونا (اومیکرون) تاثیر جدی بر فرایند رشد اقتصاد جهانی نخواهد داشت به نوعی فراگیر شد و بازدهی اوراق خزانه‌داری آمریکا رشد کرد، این امر احتمالا قیمت طلا را تا حدی تحت فشار قرار داد.

یورو به کمک طلا خواهد آمد؟

معمولا تغییرات شاخص دلار و قیمت طلا همبستگی منفی دارند، برخی تحلیل‌گران این سوال را مطرح می‌کنند که سال ۲۰۲۲، سال طلاست یا دلار. فدرال رزرو به فکر تسریع تیپرینگ و بعد از آن افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ است، با این وجود باور غالب این است که یورو در سال آینده با قدرت بیشتری به رقابت با دلار خواهد پرداخت و فلر گرانبها در سال ۲۰۲۲ شانس بیشتری دارد.

قیمت بیت کوین و اتریوم کاهش یافت

قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافت و در ساعت ۱۲ و ۲۷ دقیقه عصر به وقت ایران روی ۵۰ هزار و ۴۴۱ دلار قرار داشت. سرمایه بازار بیت کوین به ۹۵۳ میلیارد دلار رسیده بود و بیشترین و کمترین قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۵ درصد اختلاف داشتند.

تغییرات قیمتی اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته منفی بود. قیمت اتریوم روی ۴ هزار و ۳۷۲ دلار قرار داشت و سرمایه آن ۵۱۸ میلیارد دلار گزارش می‌شد. بیشترین قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳.۸ درصد از کمترین قیمت آن بیشتر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج