جاباما
۱۱۷۶۲۱۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رونمایی از یک دوربین با قدرت چشم انسان!

شرکت سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که در حال توسعه نسل جدیدی از دوربین با نام ISOCELL GWB است که نوید ارائه تصاویری شبیه به چشم انسان را می‌دهد.

فرارو: شرکت سامسونگ الکترونیکس به طور رسمی اعلام کرد که در حال توسعه یک دوربین جدید با نام ISOCELL GWB است که می‌تواند تصاویری شبیه به تصاویری که چشم انسان ایجاد می‌کند، ارائه دهد.

سامسونگ طی یک وبیناری که توسط وبسایت TECNO Mobile میزبانی شده بود، تایید کرد این شرکت در حال کار بر روی اولین سنسور دوربین ISOCELL خود با مدل رنگی RGBW است. این سنسور ISOCELL GWB نام دارد و با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که شایعات قبلی در مورد داشتن رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را خنثی می‌کند.

سنسور ISOCELL GWB توسط معاون و رئیس بخش تحقیق و توسعه سامسونگ الکترونیکس چین، معرفی شد که آن را «شبیه‌ترین حسگر تصویری به چشم انسانی» نامید. این قابلیت از طریق الگوی فیلتر رنگی RGBW امکان پذیر شده است که در آن یک پیکسل سفید جدید حساسیت به نور سنسور را برای عکس‌های در نور کم بیشتر بهبود می‌بخشد و در عین حال دقت رنگ را نیز افزایش می‌دهد.

رونمایی از یک دوربین با قدرت چشم انسان!

سامسونگ سنسور ISOCELL GWB را با همکاری شرکت چینی گوشی‌های هوشمند TECNO Mobile توسعه داده است، که این احتمال را مطرح می‌کند که این حسگر در اوایل سال آینده بر روی یک گوشی هوشمند TECNO قرار گیرد. با این حال، سنسور جدید سامسونگ منحصر به گوشی‌های هوشمند برند TECNO باقی نخواهد ماند و مارک‌های دیگر نیز باید بتوانند از آن بهره‌مند شوند. گفتنی است، سنسور ۶۴ مگاپیکسلی RGBW تنها دوربین ویژه‌ای نیست که سامسونگ در حال حاضر روی آن کار می‌کند. شایعات حاکی از آن است که یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی RGBW نیز قرار است سال آینده پس از راه اندازی GWB ارائه شود.

در مورد تاریخ عرضه سنسور ISOCELL GWB باید گفت که این دوربین با مشخصات دوربین فاش شده سری گلکسی S22 مطابقت ندارد چراکه انتظار می‌رود مدل S22 Ultra با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه شود در حالی که مدل‌های استاندارد S22 و +S22 طبق گزارش‌ها از سنسور‌های ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. بنابراین، قهرمان ۶۴ مگاپیکسلی ما احتمالاً اولین نمایش خود را در رویداد آینده Galaxy Unpacked در ماه فوریه انجام نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج