جاباما
۱۱۷۶۲۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یوونتوس آخرین ثانیه صدرنشین شد

یوونتوس در شبی که فرصت های زیادی را از دست داد، با یک گل موفق به غلبه بر مالمو شده و به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد.

ورزش سه: یوونتوس در شبی که فرصت های زیادی را از دست داد، با یک گل موفق به غلبه بر مالمو شده و به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد.

یوونتوس موفق شد با تک گل مویس کین از سد مالمو عبور کند و در سوی دیگر نیز تساوی چلسی در ثانیه های پایانی مقابل زنیت حکم به صدرنشینی بیانکونری داد. یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم و روی ارسال یک موقعیت کرنر فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر دنیله روگانی با عکس العمل دیاوارا همراه شد.

اما در دقیقه ۱۸ یوونتوس موفق شد به گل اول این دیدار دست پیدا کند. ارسال دقیق فدریکو برناردسکی در محوطه به مویس کین رسید و او با ضربه سر دقیقه خود در شش قدم توانست گل اول بیانکونری را وارد دروازه حریف کند.

در اواخر نیمه اول بود که اولین فرصت مالمو با حرکت راکیپ و موقعیت این بازیکن در گوشه محوطه جریمه ایجاد شد، اما ضربه او در اختیار ماتیا پرین قرار گرفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه نخست با همان یک گل برتری بیانکونری به اتمام رسید.

یوونتوس نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۶ روی ارسال یک کرنر فرصت خوبی برای زدن گل دوم خود هم داشت، اما ضربه محکم فدریکو برناردسکی دقیق نبود و از بالای دروازه مالمو به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار آدرین رابیو شانس خود را برای باز کردن دروازه مالمو امتحان کرد، اما ضربه این هافبک فرانسوی نیز به تور کنار دروازه حریف برخورد کرد.

در دقیقه ۷۲ یوونتوس فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما دیاوارا ضربه برناردسکی را دفع کرد و در ریباند نیز شوت محکم مویس کین به بیرون رفت. دقایقی بعد دیاوارا این بار با دبل سیو فوق العاده خود برابر ضربات رابیوت و مویس کین ایستادگی کرده و دروازه مالمو را نجات داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج