۱۱۷۶۲۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورعلی: بخاطر گل به پرسپولیس بحث نمی‌کنیم

کاپیتان گل‌گهر امیدوار است شرایط خوب تیمش ادامه پیدا کند و در صدر جدول بمانند.

ورزش سه: کاپیتان گل‌گهر امیدوار است شرایط خوب تیمش ادامه پیدا کند و در صدر جدول بمانند.

امین پورعلی درباره شرایط گل‌گهر اظهار کرد: پس از بازی با سپاهان ریکاوری خوبی داشتیم و شرایط بدنی ما به حالت قبل برگشته است. الان هم با آماده‌سازی مناسبی که کادر فنی تیم در نظر گرفته، آماده دیدار بعدی مقابل شهرخودرو می‌شویم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم و صدرنشین بمانیم

این بازیکن با تجربه در خصوص دیدار اخیرشان مقابل سپاهان که موفق به کسب برد ۴ بر ۲ شدند، ابراز کرد: امیرخان(قلعه‌نویی) و کادر فنی تیم ما آنالیز خوبی از سپاهان داشتند و با شناخت کامل از حریف وارد زمین شدیم. بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و احساسی کار نکردند و خدا را شکر توانستیم با یک نمایش فنی بهتر از سپاهان، سه امتیاز را کسب کنیم و روحیه بگیریم.

کاپیتان گل‌گهر سیرجان که در این فصل دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، درباره صدرنشینی این تیم در لیگ برتر ابراز کرد: ما آماده‌سازی پیش‌فصل خیلی خوبی داشتیم و با برنامه کارمان را شروع کردیم. در لیگ هم بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌خواهیم امتیازهای کامل را جمع کنیم. خوشحال هستیم که این رتبه را داریم و به مردم خوب سیرجان و استان کرمان قول می‌دهم این روند را تا پایان فصل ادامه می‌دهیم تا جایگاه شایسته‌ای برای گل‌گهر کسب کنیم.

پورعلی درباره اینکه گل بازی با پرسپولیس به نام او ثبت شده یا آرمین سهرابیان، عنوان کرد: در گل‌گهر هیچ بازیکنی به دنبال این آمار و ارقام نیست و همه می‌خواهیم برای سربلندی و موفقیت تیم تلاش کنیم. اینکه من یا آرمین گل زدم، اهمیتی ندارد و واقعا دیگر سر این موضوع صحبتی نکردیم. نه قرار است من با این گل آقای گل شوم، نه آرمین. ما یک تیم متحد هستیم و هدف‌مان برد گل‌گهر و حضور در بالای جدول است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج