۱۱۷۶۲۶۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جدال مرگ و زندگی برای فرهاد!

تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت و آجرلو که گفته می‌شود مدیریت سنگ‌بنای این ورزشگاه را بنا نهاده و خاطرات خوبی از دستگردی همراه با پاس دارد، این‌بار به همراه یک تیم پرطرفدار و مطرح دیگر یعنی استقلال به این ورزشگاه باز خواهد گشت.

فرهیختگان: تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت و آجرلو که گفته می‌شود مدیریت سنگ‌بنای این ورزشگاه را بنا نهاده و خاطرات خوبی از دستگردی همراه با پاس دارد، این‌بار به همراه یک تیم پرطرفدار و مطرح دیگر یعنی استقلال به این ورزشگاه باز خواهد گشت.

این دیدار فارغ از هر ماجرایی بین دو تیم همسایه در جدول رده‌بندی برگزار می‌شود، شاگردان فرهاد مجیدی با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و شاگردان مجتبی حسینی با ۱۲ امتیاز هفتم هستند. با همه این تفاسیر اما شرایط درصدر جدول به اندازه‌ای بین تیم‌های مدعی نزدیک دنبال می‌شود که استقلالی‌ها می‌توانند حتی رنگ صدرنشینی را هم ببینند. تیم تحت‌هدایت فرهاد مجیدی فعلا روی دور مساوی قرار دارد و بعد از سه پیروزی ابتدای فصل حالا ۵ تساوی پیاپی باعث شده تا درصورت تداوم این امر در دیدار مقابل پیکان، یک بار دیگر این تیم به روزهای بحرانی چشمک بزند. نکته قابل‌توجه اینکه هنوز یک‌چهارم از رقابت‌ها سپری نشده با توجه به اینکه استقلال حدود هشت فصل از کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده است، نتایج هفته‌های اخیر این تیم باعث شده تا صدای برخی پیشکسوتان و کارشناسان از نتایج این تیم دربیاید تا جایی‌که بازی مقابل پیکان برای فرهاد مجیدی و شاگردانش جنبه حیثیتی و حتی به‌نوعی دیگر جنبه مرگ و زندگی پیدا کرده است.

در این دیدار یک‌بار دیگر کادرفنی استقلال نمی‌تواند از مهره قابل‌اتکای خود در سمت راست میدان یعنی وریا غفوری استفاده کند و آن‌طور که به گوش می‌رسد احتمال تغییرات گسترده در ترکیب این تیم برای بازی عصر امروز وجود خواهد داشت، البته آبی‌ها در فاز دفاعی به یک تثبیت و استحکام خوب رسیده‌اند و بعید به نظر می‌رسد از درون دروازه تا یک‌سوم دفاعی این تیم شاهد تغییرات آنچنانی باشیم. هرچند اتخاذ نحوه‌ بازی با سه دفاع یا چهار دفاع توسط کادرفنی استقلال مثل بازی‌های قبل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما نکته مهم و غیرقابل‌انکار به تغییرات در فاز هجومی آبی‌پوشان مربوط می‌شود و احتمالا مهاجمان خارجی این تیم نیمکت‌نشین شده و برخی بازیکنان مثل قاسمی‌نژاد یا مطهری جایگزین آنها می‌شوند.

از طرف دیگر پیکان که تیم قابل‌احترامی است در رقابت‌های امسال نشان داده‌ با مربی جوان خود در بیشتر دیدارهای این فصل از ترکیبی جوان و جویای نام استفاده کرده اما به اعتقاد برخی کارشناسان، پیکان هم اگر کامیابی و موفقیت می‌خواهد باید در دیدارهای پیش‌رو با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به مصاف حریفانش برود تا متوازن و لقمه گلو‌گیری برای هر حریفی باشد.

مصاف حیثیتی جلوی پرسپولیس برای یک استقلالی

همچنین در تهران و در ورزشگاه آزادی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار به مصاف همدیگر می‌روند. پرسپولیسی‌ها بعد از ناکامی‌های ابتدای فصل در ادامه به دو پیروزی پیاپی دست پیدا کردند اما استقلال این روند را قطع کرده، با این حال شاگردان یحیی گل‌محمدی که نیم‌نگاهی به دبل هت‌تریک دارند می‌خواهند یک‌بار دیگر روند برد‌های خود در لیگ برتر را مقابل تیم تازه صعودکرده به لیگ برتر اما قعرنشین هوادار آغاز کنند تا به این ترتیب درصورتی که در پایان هفته نهم بخت با آنها یار باشد رنگ صدرنشینی را به خود ببینند.

نکته قابل‌توجه در پرسپولیس نیز به نظر می‌رسد بعد از نیمکت‌نشین شدن سیدجلال حسینی حالا زوج نعمتی و فرجی خط‌میانی این تیم را به ثبات رسانده و حامد لک نیز در غیاب رادوشویچ فعلا بدون جایگزین به نظر می‌رسد. این درحالی است که برخلاف فرهاد مجیدی حداقل یحیی گل‌محمدی در این هفته‌های اخیر در استفاده از سیستم چهاردفاع اصرار بیشتری داشته و به نظر نمی‌رسد برای تغییر این موضوع، کادر فنی پرسپولیس حداقل در دیدار مقابل هوادار دست به کار بشود.

نکته قابل‌توجه اینکه تیم فوتبال هوادار نیز در این دیدار داریوش شجاعیان و محمد قاضی را به‌خاطر مصدومیت به همراه ندارد، با این حال این دیدار برای رضا عنایتی هم از جنبه استقلالی بودن و هم اینکه تیم او نیز مثل پیکان تیم قابل‌احترامی در رقابت‌های امسال است، حیثیتی به شمار می‌رود و باید منتظر اتفاقات این مسابقه بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهمه گفتی نگفتی بازی چه ساعتیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج