جاباما
۱۱۷۶۳۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عکس یادگاری «گلپا» با ستاره‌های منچستریونایتد

هم‌زمان با سالروز تولد زنده‌یاد هوشنگ ظریف، موسیقی‌دان و نوازنده شناخته‌شده تار، بار دیگر، عکسی از او به همراه علی‌اکبر گلپایگانی (گلپا) در کنار پل اسکولز، ریو فردیناند و گری نویل، ستارگان تیم منچستر یونایتد، در فضای مجازی دست به‌دست شد که اطلاعات همراه آن، اشتباه است.

خبرآنلاین: چند سال پیش، عکسی از اکبر گلپایگانی و هوشنگ ظریف، هنرمندان موسیقی ایرانی در کنار ستاره‌های تیم فوتبال منچستر یونایتد منتشر شد که در چند روز گذشته، دوباره در فضای مجازی، با توضیحی اشتباه در حال چرخیدن است.

در این عکس یادگاری، از چپ به راست، هوشنگ ظریف، پل اسکولز، ریو فردیناند، گلپا، گلرخ گریلی، یکی از آشنایان گلپا و گری نویل دیده می‌شوند.

در توضیح همراه این عکس که این روزها دست به دست می‌شود، در توضیحی کاملا اشتباه، آمده که پس از کنسرت گلپا در اروپا که ستارگان منچستر در آن حضور داشته‌اند، گرفته شده است.

در واقع این عکس یادگاری، در یکی از سفرهای نوروزی اکبر گلپایگانی به همراه همسرش در دهه ۸۰ خورشیدی به اروپا گرفته شده است. از آن‌جا که گلپا از دیرباز از هواداران منچستر یونایتد بوده و یکی از دامادهایش که اصلیت فرانسوی دارد، جراح معروفِ فوتبالیست‌های حرفه‌ای است، مقدمات گرفته شدن این عکس یادگاری، فراهم شده است.

عکس یادگاری «گلپا» با ستاره‌های منچستریونایتد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج