۱۱۷۶۳۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رضا ضراب به چه کاری مشغول است؟

دادستانی آمریکا ضراب و چند نفر دیگر را متهم کرده بود که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ میلادی به ایران کمک کرده‌اند تا با جابه‌جا کردن صدها میلیون دلار، تحریم‌های آمریکا را دور بزند.

تسنیم: دادستانی آمریکا ضراب و چند نفر دیگر را متهم کرده بود که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ میلادی به ایران کمک کرده‌اند تا با جابه‌جا کردن صدها میلیون دلار، تحریم‌های آمریکا را دور بزند.

در میان ۹ نفری که در این پرونده متهم شده‌اند، فقط رضا ضراب و محمد هاکان آتیلا، از مدیران هالک بانک ترکیه در بازداشت بودند که هاکان آتیلا نیز دو سال پیش آزاد شد و به ترکیه بازگشت.

رضا ضراب به چه کاری مشغول است؟

آتیلا به اتهاماتی همچون «دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران»، «مشارکت در فریب آمریکا»، «فریب بانک‌های آمریکا» و «مشارکت در پولشویی» به ۳۲ ماه حبس محکوم شده بود که پس از پایان دوره محکومیتش به ترکیه بازگشت.

وی در حال حاضر با نام مستعار آرون گلد اسمیت در میامی آمریکا مشغول کار و زندگی است.

ضراب که در ماه جولای برای اولین بار در میامی دیده شده که به خانه مجلل خود در یک برج گران قیمت، به ارزش ۳.۶ میلیون دلار رفته است.

وی در حال حاضر با راه اندازی یک مرکز تربیت اسب به کار آموزش سوار کاری و تربیت اسب مشغول است. این مزرعه اسب به قیمت ۱.۲ میلیون دلار خریداری شده که تنها یکی از اسبهای آن به ارزش ۳۰۰ هزار دلار است.

رضا ضراب تاجر ایرانی-ترکیه ای است که سال ۲۰۱۶ در آمریکا به دلیل کمک به دور زدن تحریم های ایران بازداشت شد. دادگاه او جنجال زیادی به همراه داشت و تقاضای ۱۳۰ سال حبس از سوی دادستانی آمریکا برای او هم بر این جنجال افزود. ضراب بالاخره با اعتراف به راه‌های دور زدن تحریم‌ها از زندان آزاد شد. بخشی از شهرت رضا ضراب به سبب همکاری و شراکت او با بابک زنجانی، متهم فساد مالی است که در ایران به اعدام محکوم شده است. همچنین ازدواج او با ابرو گوندوش، خواننده مشهور ترکیه‌ای در سال ۸۹ و نیز مسافرت آنها به ایران حاشیه‌های زیادی در پی داشت. آنها سال ۱۳۹۵ از هم جدا شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج