۱۱۷۶۳۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سورپرایز غیرمنتظره هوادارن یونایتد برای اوله

در جریان بازی دیشب منچستر یونایتد مقابل یانگ بویز، هواداران حاضر در اولدترافورد دقایقی به تشویق اوله گنار سولسشر پرداختند.

ورزش سه: چندین نتیجه ضعیف منچستریونایتد دست به دست هم داد تا انتقادات از اوله گنار سولسشر به اوج خود برسد اما نهایتاً بعد از باخت ۴-۱ شیاطین سرخ مقابل تیم پایین جدولی واتفورد، صبر سران باشگاه به پایان رسید و بالاخره سرمربی نروژی برکنار شد تا دوران حضور او در اولدترافورد به پایان برسد.

بعد از برکناری سولسشر این مایکل کریک بود که به شکل موقت هدایت منچستر یونایتد را بر عهده گرفت. با این حال پس از گمانه زنی های زیادی که در مورد سرمربی جدید یونایتد وجود داشت نهایتاً این رالف رانگنیک آلمانی بود که تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت.

منچستریونایتد که در ابتدای هفته با ارائه یک نمایش خوب کریستال پالاس را شکست داده بود شب گذشته در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز قرار گرفت و نهایتاً با نتیجه ۱-۱ متوقف شد تا رانگنیک در کسب دومین پیروزی متوالی خود با این تیم ناکام ماند.

اما نکته جالبی که در مورد بازی دیشب منچستریونایتد وجود داشت به اقدام جالب هواداران حاضر در اولدترافورد بازمی‌گشت. جایی که آنها به شکل ویژه ای از اوله گنار سولسشر به خاطر زحماتش تشکر کردند. هواداران منچستریونایتد با سر دادن شعارهایی دست به این اقدام زدند تا نشان دهند که سولسشر همچنان یک مرد محبوب در اولدترافورد محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج