جاباما
۱۱۷۶۴۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مهدی بن‌عطیه کفش‌هایش را آویخت

مهدی بن عطیه به دوران حرفه ای خود به عنوان یک بازیکن پایان داد.

طرفداری: مهدی بن عطیه، مدافع ۳۴ ساله و مراکشی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خداحافظی خود از فوتبال را اعلام کرد.

مهدی بن‌عطیه کفش‌هایش را آویخت

مهدی بن عطیه تصمیم بر خداحافظی از فوتبال در 34 سالگی گرفته است. این بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن تیم های مارسی، لوریان، کلرمون فوت، اودینزه، آاس رم، بایرن مونیخ، یوونتوس، الدحیل قطر و فاتح کاراگومروک ترکیه را دارد. مهدی بن عطیه در دوران حرفه ای خود 398 بازی انجام داد و 10 جام کسب کرد.

او همچنین 58 بازی ملی با تیم ملی مراکش در کارنامه خود دارد. مهدی بن عطیه با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت:

"از کودکی تنها یک آرزو داشتم، این که یک فوتبالیست حرفه ای شوم. برای رسیدن به آن باید سخت کار و فداکاری می کردم اما مهم تر از همه، در هر مرحله از دوران حرفه ای ام، باید اهداف جدیدی برای خود تعیین می کردم. خدا را شکر من این شانس را داشتم که یک فوتبالیست حرفه ای شوم اما همان طور که می گویند، در این حرفه سخت ترین بخش عقد اولین قراردادت نیست، بلکه این است که در طول زمان دوام بیاوری. پس از بیش از 15 سال خدمت خوب و وفادارانه به فوتبال و حضور در معتبرترین رقابت ها، تصمیم گرفته ام به حرفه ام پایان دهم!

در طول دوران حرفه ای ام با افراد بزرگی ملاقات کردم که به من کمک کردند خودم را بسازم. به همین دلیل است که می خواهم به تمام باشگاه هایی که در آن ها حضور داشته ام، ادای احترام کنم؛ مارسی، تورز، کلرمون، اودینزه، رم، بایرن مونیخ، یوونتوس، الدحیل و کاراگومروک.

این شغل همچنین به من این امکان را داد که از کشورم، مراکش که لحظات فراموش نشدنی ای را به خصوص در جام جهانی 2018 با آن تجربه کرده ام، دفاع کنم و نماینده آن باشم. در پایان از همه کسانی که در تمام این مدت مرا حمایت کردند، پدر و مادرم، همسرم، فرزندانم، مدیر برنامه ام، دوستان نزدیکم و شما که مرا دنبال می کنید، تشکر می کنم. می گویند پایان هر چیزی، آغاز چیز دیگری است. بنابراین می گویم به زودی شما را می بینم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج