۱۱۷۶۵۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انباشت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد طی ۵ روز آینده

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات، هوای کشور در روز شنبه (۲۰ آذر ماه) دارای جوی آرام و پایدار خواهد بود، این در حالیست که طی پنج روز آینده، در مناطق صنعتی و پرتردد، انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات، هوای کشور در روز شنبه (۲۰ آذر ماه) دارای جوی آرام و پایدار خواهد بود، این در حالیست که طی پنج روز آینده، در مناطق صنعتی و پرتردد، انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیاییان، درباره وضعیت آب و هوایی کشور طی روزهای آینده، گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز جمعه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰، در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی افزود: شنبه ۲۰ آذر ماه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم خواهد بود. همچنین یکشنبه ۲۱ آذر ماه در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود. این شرایط دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود و بارش پراکنده برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی پنج روز آینده در مناطق صنعتی و پرتردد انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز ۱۹ آذر ماه، به سبب وزش باد در استان‌های تهران و البرز به طور موقت غلظت آلاینده‌های جوی کاهش می‌یابد.

وی گفت: دوشنبه و سه شنبه در نوار شرقی و بخش‌هایی از سمنان، یزد و کرمان وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد، خیزش گردوخاک پیش‌بینی می شود. امروز در سواحل دریای خزر و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در نواحی شمال شرق کشور کاهش نسبی دما (۴ تا ۶درجه) انتظار می‌رود. شنبه و یکشنبه خلیج فارس و دوشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت آب و هوایی تهران نیز گفت: امروز جمعه ۱۹ آذر ماه، هوای تهران، صاف تا قسمتی ابری، به تدریج همراه با وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۵ و ۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. همچنین فردا شنبه (۲۰ آذر ماه) هوای تهران صاف، گاهی همراه با غبار محلی بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب، ۱۳ و ۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج