جاباما
۱۱۷۶۶۸۴
۱۷۵ نظر
۵۳۰۵
۱۷۵ نظر
۵۳۰۵
پ

اسرار تازه از قتلگاه مخوف دختران در تهران

در ۹ ماهی که از سال ۱۴۰۰ می‌گذرد دو جنایت خانوادگی، جامعه را تکان داد. اول قتل فجیع و دل‌خراش بابک خرمدین، کارگردان سینما، به دست پدر و مادرش و اکنون ماجرای خانه وحشت در خیابان ابوسعید تهران است که مردی با کمک خواهرش دست به جنایت‌های هولناکی زده که بیشتر شبیه فیلم‌های ترسناک هالیودی است.

برترین‌ها: دوشنبه هفته گذشته و پس از افشای اسرار خانه وحشت پایتخت که درآن دختری به قتل رسیده و دو دختر دیگر مدت زیادی زندانی بودند، افکار عمومی جامعه با شوکی بزرگ روبه‌رو شد. اسرار این خانه زمانی برملا شد که مأموران پلیس برای دستگیری یک سارق وارد آنجا شدند. آن‌ها، اما به‌جای سارق با جسد دختری جوان مواجه شدند که در ۲۱ نایلون پیچانده شده بود، آن‌ها همچنین دو دختر دیگر را با دست و پای بسته و عریان درحالی‌که یکی از آن‌ها داخل کمد دیواری زندانی‌شده بود، نجات دادند.

اسرار تازه از قتلگاه مخوف دختران در تهران

تحقیقات اولیه نشان می‌داد مرد ۳۳ ساله به اسم سعید و با همدستی خواهرش، دختران فراری را در راه‌آهن شناسایی و بعد از طرح دوستی آن‌ها را به اسارتگاه مخوف خود کشانده و آن‌ها را مورد تعرض قرار داده است. او در جریان کار‌های مخوف و پلید خود یکی از زنانی را که در دام وی گرفتارشده به خاطر تهدید به افشاگری و فرار از خانه وحشت، به قتل رسانده است.

یکی از دختران نجات‌یافته از خانه وحشت گفته است علاوه بر ما سه زن دیگر هم بودند که دو نفرشان با شکستن شیشه پنجره‌ها و تخریب قفل‌ها توانستند فرار کنند، اما ما گیر افتاده و به‌شدت کتک خوردیم و تا چند روز حتی آب و غذا هم به ما نمی‌دادند.

اسرار تازه از قتلگاه مخوف دختران در تهران

یکی را هم شوهرش در این خانه یافت و با خودش برد. او اهل شهرستان شاهرود بود که به همراه فرزند خردسالش به تهران آمده و از آنجا که مدارک هویتی همراهش نبود پس از آشنایی با سعید پا به خانه وحشت گذاشته بود. آنطور که مشخص شده زن جوان قبل از ورود به خانه سعید تلفنی با همسرش تماس گرفته و به او اطلاع داده بود که قرار است به خانه مردی جوان که ظاهرا پلیس است، برود. همین موجب شده بود که شوهرش چند روز بعد به خانه سعید برود و همسرش را نجات بدهد، اما نکته عجیب ماجرا این است که به چه دلیل این زوج اسرار خانه وحشت را فاش نکردند. به همین دلیل بازپرس جنایی دستور احضار این زن به دادسرا و انجام تحقیقات از او را صادر کرده تا ابعاد پنهان این ماجرای عجیب آشکار شود.

کارآگاهان، اما در تازه‌ترین تحقیقات موفق شدند والدین دو دختری را که از خانه وحشت نجات یافته اند، شناسایی کنند. دختری که ۳ سال قبل پا در خانه وحشت گذاشت در حوالی تهرانپارس زندگی می‌کرد. والدین او می‌گویند که ۳ سال قبل به پلیس مراجعه و اعلام کرده بودند، دخترشان به طرز مشکوکی ناپدید شده است. دختری که ۸‌ماه در کمد زندانی شده و شرایط سختی داشت نیز ساکن منطقه بهارستان اسلامشهر بود.

اسرار تازه از قتلگاه مخوف دختران در تهران

خانواده وی نیز مدعی‌اند ۸‌ماه قبل گزارش ناپدید شدن او را به پلیس بهارستان اسلامشهر اعلام کرده بودند. خانواده این دو دختر فراری وقتی متوجه شدند که دخترانشان در همه این مدت در اسارتگاه سعید بودند، دچار شوک شده‌اند و قرار است به‌زودی با دخترانشان ملاقات کنند.

بی‌تفاوتی همسایه‌ها در ماجرای خانه وحشت

در ماجرای خانه وحشت، آنچه غم‌انگیزتر جلوه می‌کند بی‌تفاوتی همسایه‌ها در قبال اتفاقات این خانه و سکوت دخترانی است که از خانه وحشت فرار کرده‌اند.به نقل از روزنامه همشهری در مصاحبه با چند تن از همسایه‌های سعید، آن‌ها گفته‌اند ماجرا‌های مشکوکی را در آن خانه شاهد بوده‌اند، اما بااین‌حال بی‌تفاوت از کنار آن عبور کرده و اقدام درخوری انجام نداده‌اند.

اسرار تازه از قتلگاه مخوف دختران در تهران

یکی از همسایه‌های سعید گفته است: «یک‌بار صدای افتادن چیزی در حیاط را شنیدیم و همه همسایه‌ها جمع شدیم. دختری با سرووضع نامناسب از پنجره خانه سعید آویزان شده و خودش را به حیاط انداخته بود. او شرایط جسمی و روحی خوبی نداشت و می‌گفت سعید او را چندین روز در خانه‌اش زندانی کرده، اما دیگر طاقت نیاورده و تصمیم گرفته برای نجات خودش از پنجره بیرون بپرد.»

همسایه دیگری داستان مشابهی را تعریف کرده و گفته است: «چند سال قبل هم دختری جوان از پنجره اتاق خانه سعید از یک چادر آویزان شد و وقتی به حیاط خانه رسید، با عجله ازآنجا فرار کرد.»البته یکی از همسایه‌ها ادعا کرده است که به خاطر ماجرا‌ها و سروصدا‌های خانه سعید یک‌بار به پلیس اطلاع داده است، اما پلیس حضور نیافته است.

جنایت‌های خانوادگی نمادی از افزایش بحران

روزنامه همدلی در این باره نوشت: شهلا مرادیان جامعه‌شناس با بیان این‌که افزایش جنایت‌های خانوادگی، نمادی از افزایش بحران در خانواده‌های ایرانی است، گفت: جنایت‌های خانوادگی در قالب خانواده کشی یا دگرکشی دارای متغیر‌های گوناگونی است که قرار گرفتن یک یا چند متغیر از این متغیر‌ها در کنار یکدیگر سبب جنایات خانوادگی می‌شود. به‌عبارت‌دیگر جنایت‌های خانوادگی ناشی از انباشت چندین متغیر و بروز ناگهانی آن است.

شهلا مرادیان افزود: جنایت خانوادگی اعم از قتل‌های خانوادگی یا قتل‌های غیر خانوادگی که با همدستی اعضای خانواده صورت می‌گیرد، یک معضل حاد اجتماعی است که نیازمند توجه ویژه است، چراکه قتل که شدیدترین نوع خشونت است با ماهیت و کارکرد خانواده در تضاد است و امنیت جامعه را نیز به چالش می‌کشد.

اسرار تازه از قتلگاه مخوف دختران در تهران

وی ادامه داد: بدیهی است خانواده جایی امن برای حفظ اعضا و برآوردن نیاز‌های زیستی آن‌هاست، وقتی تبدیل به مکانی برای وقوع قتل و خشونت می‌شود، ذهن را به این سمت می‌کشاند که خانواده در اجرای کارکرد‌ها و نقش تاریخی خود، دچار ضعف و زوال شده است.

وی با اشاره به ماجرای خانه وحشت و همدستی خواهر متهم با وی، افزود: این موضوع ازآنجا قابل‌تأمل است که در فرهنگ ایرانی معمولاً نقش خواهر مانند «مادر» فرض می‌شود و معمولاً خواهر یا خواهران مانند مادر بر رفتار خانواده به‌خصوص برادران نظارت دارند و در صورت عدول از اصول و هنجار‌های پذیرفته‌شده جامعه از سوی برادران، آنان را راهنمایی و کنترل می‌کنند، اما خواهر سعید در این جنایات با خونسردی با وی همکاری کرده و حتی خانه‌اش را در اختیار اعمال مجرمانه وی قرار داده است، این نشانگر این است که روابط بین فردی در خانواده نیز دچار اختلال و مشکل شده است. البته بی‌تفاوتی خواهر سعید در قبال دختران گرفتار در دام برادرش نیز درخور توجه است.

بی‌تفاوتی اجتماعی به یک پرستیژ تبدیل‌شده

شهلا مرادیان به آمار قتل‌های خانوادگی در کشور اشاره کرد و گفت: شاهد آن هستیم که طبق آمار‌های معتبر از منابع رسمی، سهم زیادی از قتل‌ها مربوط به قتل‌های خانوادگی است. خشونت خانوادگی چه به‌صورت قتل خانوادگی یا دگرکشی باشد زنگ خطری جدی برای سلامت کانون خانواده محسوب می‌شود و باید نهاد‌های حمایتگر از این کانون وارد عمل شوند تا همچنان خانواده به‌عنوان محیطی امن و قابل‌اطمینان و محلی برای امنیت و آرامش اعضای خانواده باشد و تضعیف نشود.

اسرار تازه از قتلگاه مخوف دختران در تهران

مرادی بی‌تفاوتی همسایه‌ها در ماجرای خانه وحشت را به بی‌تفاوتی اجتماعی گره زد و گفت: بی‌تفاوتی در جامعه نوعی بیماری اجتماعی است. همان‌گونه که هرگونه اعتنای اجتماعی و نوع‌دوستی در حیات فردی و اجتماعی، نشانه پویایی و سلامت اجتماعی است، بی‌تفاوتی نیز نشان از یک بیماری در جامعه دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از مردم مسئولیت‌پذیری در مقابل جامعه را محدود به فعالیت در فضای مجازی و ایجاد هشتگ و ... می‌دانند، به‌نحوی‌که اغلب مردم در زندگی روزمره خود شاهد هنجارشکنی و کج‌روی‌های زیادی هستند، اما کمتر مشاهده‌شده کسی نسبت به آن‌ها احساس مسئولیت کند و واکنشی متناسب نشان دهد. وی ادامه داد: بی‌تفاوتی اجتماعی با ژست احترام به حریم دیگران، قضاوت نکردن، دخالت نکردن و ... تا جایی پیش رفته که می‌توان گفت بی‌تفاوتی اجتماعی به یک پرستیژ تبدیل‌شده است. درصورتی‌که یک جامعه سالم نیاز به شهروند مسئولیت‌پذیر و همچنین ارتقای مشارکت و رشد همدلی اجتماعی دارد.

اسرار تازه از قتلگاه مخوف دختران در تهران

سعید ۳۳ ساله متهم به سوء‌استفاده جنسی از زنان جوان فراری و کشتن یکی از قربانیان خود در اعترافات خود تمام اظهارات دختر جوان نجات‌یافته را تأیید کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که او در پرونده قبلی‌اش در سال ۹۳ که در آن باعث مرگ یک دختر فراری شده و دادگاه این قتل را شبه‌عمد تشخیص داده بود، به پرداخت ۲۲۰ میلیون دیه محکوم شده بود و ماهانه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان بابت آن می‌پرداخته است. اما به‌گفته خودش با مشکلات مالی روبه‌رو شده و توانایی پرداخت مابقی دیه را نداشته است. تحقیقات گسترده در این پرونده از سوی بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قاتل با پرداخت دیه اونم ماهی 500 هزار تومن آزاد شده اصلاح شده و به مردم خدمت میکرده
      اینکه هیچ کس به نیروی انتظامی خبر نداده نشون میده به نیروی انتظامی امید نداشتند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم به نیروی انتظامی اعتماد ندارند چون بارها اعلام میشود ولی نیروی انتظامی با بی توجهی اقدام نکرده.

      • بدون نام

        اینو ولش کن چیزی که جالبه قتل رو شبه عمد تشخیص دادن و یارو رو آزاد کردن بعد آرمان بدبخت رو با وجود اینکه هیچ وقت جنازه ایی پیدا نشد اعدامش کردن

      • بدون نام

        پدران این دخترها هم مقصرن ،پرخاشگربودن و اذیتشون میکردن و خونه رو ناامن
        کرده بودن ،البته طبیعی هس وقتی هر بلایی پدر سر بچش بیاره مشکلی نیس حتی پدر بچشو بکشه قصاص نمیشه .

      • ناشناس

        کلید مردم ایران خاموشه ، مثل گذشته که کنجکاوی میکردند دیگه اینجوری نیستند

      • بدون نام

        من خودم گزارش چند تا مواد فروش دادم دریغ از یک سرزدن پلیس. چند روز بعد همشون از اون محل گریختن

      • به غربگداها و بی حیاها

        وقتی همگام با شبکه های غربی به پلیس و نیروهای انتظامی و نظامی حمله می کنید نباید ازشون توقع هم داشته باشید یا به قانون و پلیس تمکین کنید یا

      • بدون نام

        غربگداها تقلا می کنند حیا و جایگاه پدر و شوهر رو از بین ببرند بعد میگن چرا این همه جنایت و تجاوز زیاده خخخ واقعا رو دارید

      • بدون نام

        من خودم تو ساختمانمان یک همسایه داریم که بیشتر شبها تا ساعت سه و چهار نصف شب تو خونه ش پارتی و مهمونی و ... است . چندین بار من و همسایه ها با ۱۱۰ تماس گرفته ایم اصلا نیامده اند !! از صد بار تماس یکبار یک موتورسوار فرستادند که هیچکار نکرد و رفت فکر کنم یه چیزی گرفت و بیخیال شد !!

      • بدون نام

        دریک ماه سه باردزدواردخانه مادرم شده وبارآخرتمام شیرآلات و آیفون های تصویری و تقویت برق وغیره هردوطبقه رابازکرده وبردند وهرسه بارپلس آمدوحاضربه انگشت نگاری نشدندوگفتندباید گاوصندوق وسرقت میلیاردی باشدتامارسیدگی نماییم.

      • بدون نام

        یه جایی گفته به نیروی انتظامی خبر دادن ولی حضور نیافته

      • بدون نام

        ۱۰۱۵
        با کی کار داری برده چین و روسیه

      • بدون نام

        ۱۰۲۰
        بسه سیاسی کردن هر چیزی.جماعت اقلیت ده درصدی

      • بدون نام

        چهل سال تباهی

      • بدون نام

        فساد و بی بند و باری سیاسی نیست کاملا اجتماعیه و دارید تبعاتش رو می بینید

      • بدون نام

        خب شواهد پرونده در سال ۹۳ نشون داده که قتل عمدی نبوده و خانواده ،مقتول هم رضایت دادند .در آن زمان سعید هم یکی مثل ارمان بوده با سن کم که مورد بخشش و بزرگی یه خانواده قرار گرفته

      • بدون نام

        وقتی جامعه متعفن زن رو نصف مرد می دانن باید یه قاتل اینطور جولان بده

      • بدون نام

        قابل توجه اونایی که برای قاتل اشک تمساح می ریزند

      • بدون نام

        ما بارها و بارها علیه یکی از همسایه هامون به همین دلایل مشابه به پلیس اطلاع دادیم ولی هیچوقت پیگیری نشد.آخر هم خود همسایه ها ساعت سه صبح ریختن تو خونه طرف و خودشون پیگیر ماجرا شدن.طرف فرار کرد و رفت یه جای دیگه تا به جرایمش ادامه بده.اگه پلیس کفایتشو نشون میداد هیچ وقت اوضاع مملکت اینجوری نمیشد

      • بدون نام

        خیر اینطور نیست مردم بی تفاوت شدن برای اینکه میترسن خودشون گرفتار شن مردم حوصله خودشونم ندارن در ضمن اینطور آدمها دست به هر کاری میزنن و نکته مهم اینکه قانون برخورد قاطع نمیکنه وقانون درست اجرا نمیشه مردم از اجرای قانون نا امید هستن

      • بدون نام

        قابل توجه اونایی که فکر میکنن قصاص بده و حمله میکنن به خانواده هایی که نمیخوان رضایت بدن!

      • بدون نام

        دقیقا،خونه ی خواهر همسر من دزد اومد،هر چی من اصرار کردم انگشت نگاری کنید اصلا اهمیت ندادن،یه چرخ تو خونه زدن انگار اومدن خونه ببینن و رفتن

    • بدون نام

      اون قاضی بیسواد اگه سال نودوسه حکم درست میداد الان این پست فطرت این جنایتها رو ادامه نمیداد متاسفانه تا قاضی فاسد وجود داره جامعه جولانگاه این اراذل کثیف است امیدوارم فکری اساسی بکنن ...

      پاسخ ها

      • فرهاد علیزاده تنیانی

        حرفت درسته...اگر هم قصاص میشد غرب کداها . می‌گفتند....آخ وای

      • بدون نام

        کشتی خودتو انقد غربگدا گفتی برو یبه آب بخور داداچ پس افتادی خخخخخخ

      • بدون نام

        متاسفانه اکتریت اینطوری هستن

      • بدون نام

        ۱۱۵۷
        بسه استفاده ابزاری و سیاسی کردن هر چیزی.اقلیت برده چین و روسیه

      • بدون نام

        این آدم بدرد نخور کیه همجا هست و غربگدا غربگدا شده ورد زبونش . برو پی کارت برو ، چرت و پرت گو

      • بدون نام

        قشنگ معلومه این یارو که همش میگه غربگدا ... تو همه مطالب هم هست ... یه آدمیه که تازه بهش یه دنا و یه خونه سازمانی و یه حقوق مفت بیت المال دادن و نمیدونه الان از خوشحالی چیکار کنه و این کشور با این اوضاع اجتماعی و اقتصادی داغون براش شده بهشت!!! بابا ول کن دیگه

      • بدون نام

        به احتمال زیاد و به گفته خودش و شاهدها ، این یارو واقعا پلیس بوده که همسایه ها و ... باهاش کاری نداشتن و زن و دخترها هم بهش اعتماد میکردن و میرفتن خونه ش و هر کس هم از دستش فرار کرده جرات شکایت ازش رو نداشته !!

      • بدون نام

        آخه اگه حکم قصاص هم میداد و خانواده ی مقتول رضایت نمیدادن همینجا یه عده داشتن خودشون رو جر میدادن که چرا جوون مردم رو میکشید فرقتون با اون چیه و از این حرفها!

    • بدون نام

      پرونده این یارو رو باید به من بدن تا بدونم چیکارش کنم...!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلوم نیس چند ساله که این قاتل ،قتل میکنه و چن تا دختر بدبخت کشته

      • بدون نام

        حرام زاده شیطان غلط بکنه. اینو باید زنده زنده با شعله شمع سوزاند تا مردنش یک سال طول بکشه اون هم با عذاب

      • ناشناس

        عجیبه اون شرق دوست و دوست پوتین و ژین پینگ اینجا کامنت غربگدا نداره

    • محمدرضا نصیرلو

      اتفاقات عجیبی در حال رخ دادنه که علت اون بیتفاوتی همه ی اکثریت مردم به اتفاقات پیرامون است، بی مسئولیتی، باری به هر جهت بودن، فقط به فکر خود بودن، داره تمام ارکان جامعه رو متزلزل میکنه و این دست حوادث بقول معروف نوک کوه یخ است که نمایان شده، ما باید از خودمون شروع کنیم، حالا نقشم هر چه که بود، پلیسی که نیامد، همسایه ای که بی تفاوت بود و....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم انقدر گرفتار شدن که اینا توش گم میشه

      • بدون نام

        همش بخاطر جسور شدن دخترا و تبليغات شديد امثال مصي پولينژاد هست كه كسي ديگه نه تذكر ميده نه
        پيگيري ميكنه

      • بدون نام

        واقعا.هر چی سر مردم ایران بیاد حقشونه

      • بدون نام

        به خاطر همینه که خدا کاری به کارمون نداره.فقط روزیمون میده که از گرسنگی نمیریم

      • بدون نام

        ۱۰۱۱
        باشه مقصر همه چی مردمن شما ده درصدیای برده چین و روسیه خوبین فقط

    • بدون نام

      اینبار اعدامش کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دیگه نوبره طرف قتل کرده بوده و ازاد شده.متاسفانه از این موارد زیاده

    • بدون نام

      اوضامون خیلی خرابه ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوضارو کسانی خراب کردن وقتی قاتلی قصاص میشه...دم از بخشش بخشش میزند

      • بدون نام

        ۰۹۵۴
        چرا جوک میگی.این قتل کرده بوده و ازادش کردن چند سال پیش

      • بدون نام

        ۰۹۵۴
        اره مردم مقصر همه چیزن.شماها خوبین

      • بدون نام

        اوضاع رو اونهایی خراب کردن که دفاع از قصاص فردی که تحصیل کرده قرآن حفظ کرده می کنن و طرف کسانی رو که زن و دختر و خواهرشون رو کشتن میگیرن و ازشون قهرمان میسازن

    • بدون نام

      الگوهای استانداردِ رفتاری که اینگونه تبدیل به ناهنجاری در جامعه شده و به نحوی ریشه در جامعه کنونی دوانده که این نابهنجاری هایِ به شدت شنیع در حال تبدیل به هنجارهای اجتماعی ست و همگی ریشه در فاصله گرفتن از حقیقت هر دین و مذهبی است.انگشت اتهام را میتوان در بلعیدن لقمه های حرامی دانست که رَگ و پِیِ افراد را شکل داده و میدهد.لقمه های حرامی که دیگر افراد اِکراهی برای خوردن آن ندارن.
      جامعه ای در گیر اختلاس هایی بی مجازات
      جامعه ای در حال دریدن یگدیگر
      جامعه ای در حال سقوط به پَست ترین درجه

    • بدون نام

      طرف سابقه داره و پلیس قبلا گرفته بازداشتش کرده ولی دوباره
      پلی متاسفانه بد قصور کرده
      یکبار برای گزارش مزاحمت به پلیس ۴ بار تماس گرفتم و موقعی که مزاحم رفته بود و با تعلل پلیس آمد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد آرمان بدبخت رو اعدام کردن

      • بدون نام

        آرمان بدبختم قاتل بود

      • بدون نام

        هر چی جای خودش.ارمانم قتل کرده بود و باید مجازات میشد

      • هرتیک

        اگه.ارمان.باخواهرخودتم.این.کارو.میکرد.بازم.بدبخت.شایدتونفهمی.ولی.زجر.واقعی.رو.پدر.مادربیچاره.میکشند

      • بدون نام

        اینم اگه اون زمان قصاص میکردن شاید کار به اینجا نمیرسید،هر چند اون موقع هم میومدید میگفتید قتل غیر عمد بوده و چی بوده و چی بوده و ازش مثل آرمان دفاع میکردید که قصاص نشه! نتیجه ی نبود قصاص میشه این چیزی که داری میبینی

    • بدون نام

      وقتی یه قاتل آزاد میشه نتیجه اش میشه این

    • محمد رضایی

      چرا عکس این رو سانسور کردید ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعی نیست به نظرم مگه میشه وسط شهر جای شلوغ بعد همسایه هم چند مورد دیده پلیس هم نیامده

      • بدون نام

        بزارید همه ببیند این جنایت کارو شاید دخترای دیگه هم تو ی دامش افتاده باشند

      • بدون نام

        برای اینکه آبرویش نرود آخه زشت است.

      • بدون نام

        اینجا کلا حامی جانیا هستن

    • بدون نام

      اولا چرا صورت این ... رو نشون نمیدین؟بعدشم اقایون و خانمهای سلبریتی اماده باشن برای رضایت گرفتن از خانواده های مقتولین.نکته مهمتر از همه اینکه این ادمهارو مثل بیجه،خفاش شب،بهلول و....رو پلیس میگیره و حالا به هر دلیلی بازم ول میکنه تو سطح جامعه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشا حرف مفت نزنید چی رو دارین با چی قاطی میکنین
        با کدوم منطق و فهم و شعور تونستی همچین شخصی رو با مثلا آرمان مقایسه کنی

      • بدون نام

        آرمان فرقش با این چی بود؟ اینم اگه اون زمان قصاص میشد لابد الان مثل آرمان براتون مقدس شده بود!

    • بدون نام

      اگه بار اول که گرفته بودنش اعدامش می کردند کار به اینجاها نمی کشید

    • بدون نام

      داستان چرت ساختگی برای ترساندن دخترا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نترس بازم مانتو تنگ تر و کوتاهتر، آرایش بیشتر و زننده تر، عشوه و مسخره بازی و تا نصف شب بیرون

      • بدون نام

        خوش به حالت،انگار تو این جامعه ی نجس نیستی

    • بدون نام

      بعد حرف وزیر کشور چرا این داستان یهو شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        مگه چیذگفته وزیر کشور؟

    • بدون نام

      همسایه ها چند بار دیدن چند دختر آویزان شدند بی تفاوت اند به پلیس زنگ زدن نیامده مسخره اس شوخیه دوربین مخفیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا

      • بدون نام

        احتمالا طرف خودش پلیس بوده چون به دخترا هم همینو گفته

      • بدون نام

        چند بار با 110 تماس گرفتم اصلا نیومدن پیگیری نکردن وقتی هیچ نظارتی رو عملکرد 110 نیست همین میشه

    • بدون نام

      ماجرای دروغ خخخخخخخ

    • بدون نام

      طرف پرونده قتل قبلی داشته . خیلی راحت شبه عمد تشخیص داده شده و آزاد شده . دزد توسط سرباز دستگیر میشه و دزد شاکی میشه و شکایت میکنه و ..... اول از همه قوه قضائیه نیاز به اصلاح داره .

    • قانون جنگل

      چرا کسی که قبلا یکی رو کشته باید ازاد بشه و حتی حاضر نشه ماهی پونصد تومن پرداخت کنه؟ چون مقتول دختر بوده و جونش ارزش نداره؟ چون قانون توی کشور مت مشکل داره؟ این چه قانونیه که مسافرخونه ها یا هتل خانم پذیرش نمیکنن چون تنهاست یا مدارک نداره؟ همه اونایی گرفتار این حیون شدن به خاطر عدم پذیرش مهمانسرا ها بوده ، بعدم همه همسایه ها میدونن. وقتی به پلیس زنگ میزنیم و از مزاحمت شخصی یا کارهای زشت یه نفر اطلاع میدی یا اصلا اهمیت نمیدن یا میان و سر وتهش رو جمع میکنن و اون فرد وحشی هم جری تر میشه و هر روز مزاحمت برات ایجاد میکنه ، پس مشکل مردم نیستن مشکل قانون ، قاضی ، پلیس و زندان هستن که درست وظیفشون رو انجام نمیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • امت همیشه در صحنه

      قشنگ معلومه که کرم از خود درخت بوده
      اون دخترا چرا به قتلگاه مخوف رفتند؟
      اصلا تا دختر نگه میو، پسر نمیگه بیو
      اون دخترا گفتند میو. پسره هم گفت بیو

      پاسخ ها

      • امیر

        از این دو تا جمله آخرت که همه جا مینویسی و از خودت متنفرم

      • بی نام

        چقدر ادبیات نفرت انگیز و بیمار گونه ای دارید

      • فرناز دوپینگی دلال کیسه کش

        حالا یبار اگه. خواستن تو رو ببرن همراشون نرو
        اگه بهت گفتن میو تو بگو نمیو من جای دیگه میرم میو. جایی که پول خوب بیوووو

      • بدون نام

        خود تو هم یکی هستی مثل اون که اینجوری فکر میکنی

      • بدون نام

        چطور اینو راجع به آرمان نگفتین چون پدرش پولدار بود و چشم دیدنش رو نداشتین همه تون فاز روشنفکری گرفته بودین دوباره برگشتن به اصل خودتون الان

      • بدون نام

        اینم یکی مثل آرمان،اگه اون زمان اعدام شده بود کار به اینجا نمیرسید،همین که شما برا یه قاتل میخواد آرمان باشه یا هر کی دل میسوزونید اینا رو اینجوری پررو میکنید

    • بدون نام

      خاک بر سر اون همسایه ها

    • بدون نام

      همسایه ها بسیار مقصر هستند و نمی توانند از زیربار اینمسئولیت شانه خالی کنند چون با مواردمشکوک مواجه شده و بی اعتنا بودند اگر چیزی ندیده بودند ایرادی نداشت اما با دیدن دو مورد مشکوک عجیبه که انقدر بی تفاوت باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همش بخاطر جسور شدن دخترا و تبليغات شديد امثال مصي پولينژاد هست كه كسي ديگه نه تذكر ميده نه
        پيگيري ميكنه

      • بدون نام

        همسایه فضول هم نعمتیه ما یه همسایه فضول بیکار خانم داشتیم هرکی مهمون داشت میومد چک میکرد کیه از کجا اومده یه بار یه جفت کفش جدید خریده بودم ندیده بود اصرار داشت که ین کفشها مال کیه کی اومده خونه تون

      • بدون نام

        پلیس اصلا نمیاد. اینا تو گزارش نمیگن که بندازن تقصیر همسایه ها

    • بدون نام

      این جانی های کثیف رو فقط باید اعدام کرد

    • بدون نام

      جالبه ،یکی از همسایه ها گفته قبلا یکبار به پلیس اطلاع داده شده ، که نیامدند .
      اگر پلیس هم به وظیفه اش با دقت و وسواس عمل بکند خیلی بهتر خواهد بود.

    • مرتضی

      چی میشه که بشر به اینجا میرسه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخاطر دوری از خدا و پیروی از شیطان نفس در پوشش معادلات سیاسی

      • بدون نام

        از کم شروع میشه متاسفانه

      • بدون نام

        تربیت خانوادگی .پدر و مادر .از زیر بته درآمدن اگه تو خانواده درست بزرگ شده باشی هیچ وقت این غلطا رو نمی کنه .اینا خانواده ندارند .

    • ن - م

      و پلیس همچنان خواب است

    • بختیاری

      همون اول اعدامش میکردید این اتفاقات نمی افتاد همی الان هم دیر نیست واسه اعدام

    • گودرزی

      به نیروی انتظامی خبر میدی ولی با بی اعتنایی از زیر بار مسؤلیت شانه خالی میکنند

    • بدون نام

      کارمند بانک تو ایام کرونا فقط برای اینکه پپول نقد برده بودم بانک بدترین توهین ها رو به من کرد وقتی با پلیس تماس گرفتم بعد از یک ساعت پیداش نشد این ساده ترین موضوعشه

    • بدون نام

      فقط باید اعدام شه،،همین

    • بدون نام

      باید جای قاتل قاضی را باز خواست کنن

    • بدون نام

      من هر بار تذكر دادم تو به بي حيايي و لباس هاي زننده با برخورد تند دخترا و مردم مواجه شدم و تصميم گرفتم اگر كسي داشت مورد آزار و اذيت هم قرار ميگرفت مداخله نكنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        این ربطی به لباس زننده نداره. طرف مشکل روانی داشته. اینکه خواهرشم کمکش میکرده شاید به دوران کودکیشون برگرده.شاید پدر یا مادرشون باهاشون رفتار نامناسب داشتن. شاید در کودکی به خودشون تعرض شده. شاید روابط عاطفی ناموفق داشتن. اینا دلیلش میتونه باشه نه پوشش

      • بدون نام

        مسائل را باهم قاطی نکن ، این نجات جان یه انسان مظلومه ، اون که شما میگی لباس زننده ، دخالت در امور شخصی دیگرانه ، خیلی فرق دارن با همدیگه

      • بدون نام

        حالا شما متعصبا لازم نیست از آب گل‌آلود ماهی بگیرید. این ربطی به نوع پوشش دخترا نداره. فقط یکبار فکر کنید چرا در کشورهای بی‌دین و آزاد این اتفاقات کمتره البته اگه آمار تعرض تو کشورها رو از مرجع درست ببینید نه امثال ۲۰:۳۰

      • بدون نام

        باهات موافقم يه بار يه خانوم حدودا 45 ساله لباس بدجور پوشيده بود! بهش تذكر دادم يه آبرو ريزي راه انداخت كه نگو منم ميگم ديگه دلسوزي بسه كه چي من خودم رو خرج كنم بذار هر بلايي شد سرشون بياد

      • بدون نام

        خب بیخود به لباس مردم گیر دادی اون به تو ربطی نداره
        مسائل رو با هم قاطی نکن
        بعضی ها همیشه از آب گل آلود ماهی میگیرن

      • بدون نام

        اینکه ببینی ینفرو دارن شکنجه میدن و هیچی نگی با اینکع ببینی یکی مانتوش کوتاه بری بتوپی بهش خیلی فرق دارع

      • بدون نام

        به توچه تذکر دادی مگه مدعی العمومی

      • بدون نام

        شما دلسوز نیستی یه فضولی که از تحقیر دیگران لذت می بری

    • بدون نام

      دیگه باید بزنیم توی صنعت تولید فیلمای ترسناک با این قاتلهایی که هر سال تولید می کنیم. مرد داسی (بابای رومینا)، اره برقی تهران(با حضور اکبر خرمدین)، ماجراهای سعید اسلشر و خواهرش. چه خبره واقعا؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اکثر قضات سواد کافی ندارند من دیدم نوشتن یک متن بلد نیستند .مجرم خطرناک ازادمیگنند تا با گستاخی فراوان در جامعه بحران ساز شود

    • بدون نام

      تو اینجور مواقع درگیری میشه زنگ می‌زنیم بعد دو ساعت که درگیری تمام میشه سر گله آقا پلیسه پیدا میشه

    • بدون نام

      به کجا میخواهیم برسیم امان

    • بدون نام

      همسایه ها و اهالی محل کوچه بدلیل اینکه هرنوع خلافی در آن مکان انجام میشده به نیروی انتظامی چندین بار تکرار میکنم چندین بار مورد شکایت همسایه ها و اهالی محل قرار گرفته بودند ولی متاسفانه بعداز دستگیری فرد متخلف روز بعد آزاد میشده حالا..........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا میدونم چی میگین چون خودم تجربه کردم.... صد در صد تقصیر پلیسه از بس ...

    • بدون نام

      مردم ایران برعکس همه دنیا از نیروی انتظامی بیشتر ترس داره تا حس امنیت

    • قوخازواره

      بااین جامعه فاسدوتباه هروزبیشترازدیروزشرمنده شهدامیشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا بندگان خدا شهید شدن که اجنبی یه تار مو از دختر ایرانی کم نکنه حالا بیا ببین خود مردای ایرانی زنای ایرانیو میکشن و غارت میکنن

    • مجید

      ۱ حسی بهم میگه این اقا به ۱ جا وصل بوده که با وجود قتل با ماهی ۵۰۰ تومن ازاد شده ( در صورتی که یارو واسه مهریه سالها میمونه زندان) و اینکه کسی جرات نکرده امارشو بده یعنی که وصل بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پلیس بوده... از شمال اومده تهران پلیس شده کاملا مشخصه، حتی قیافه ش همین بهش هم عقده داده هم جسور و نترسش کرده

    • بدون نام

      سیستم ما بشکلی است است که کسی امیدی بان ندارد و بوروکراسی حاکم بر آن وکلی مشکلات دیگر هر شخصی را از ورود به یک موضوع حتی مهم مثل این منصرف میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست میگید منم موافقم.... انقدر ادم رو بی خود می چرخونن توی این کلانتری و دادسراها و.... که آدم میگه ولش کن بمن چه... درحالیکه بایستی بلافاصله نیروی انتظامی حضور پیدا کنه و حتی از قبل حکم ورود به خونه همراش داشته باشه

      • بدون نام

        با نظرت موافقم
        نمونه ش وقتی ی مصدوم بر اثر تصادف رو (که یکی دیگه بهش زده و در رفته)به بیمارستان میبری,یا تو ی دعوا میانجیگری میکنی

    • بدون نام

      وقتی مملکت قانون ندارن و نیروی انتظامی دزد و منفعل هست همسایه چیکار میتونم بکنه بیفته تو دردسر کی ازش حمایت می‌کنه قانونی که وجود نداره؟ مجازاتی که وجود نداره ؟

    • بدون نام

      خیلی زشت تر اینه که چهره ی همچین قاتلی رو نشون نمیدن

    • مرجان

      همسایه ها حتی حالا با هم تماس می گرفتن نیرو می فرستن اونم یه برگه پر می کرد و میگفت فردا برید کلانتری... توی کلانتری هم یک فرمهایی باید پر میکرد بعدش بفرستنش دادسرا....و ادامه ماجرا .... یعنی یکی باید از کارش میزد می افتاد دنبال شکایت ..... مشکل توی نحوه رسیدگی به شکایاته

    • ۰۰۰

      من بخاطر مزاحمت خیابونی مداومی که از سوی یه مرد روستایی بود به همراه همسرم شکایت کردیم با کلی شاهد و ... اما چون اون تو دادگستری آشنا داشت نتونستیم محکومش کنیم.شکایت به پلیس یا دادگستری هیچ نتیجه ای نداره باید خودت وارد عمل شی

    • بدون نام

      چرا قیافشو سانسور کردین قاتل بیرحم متجاوز وحشی سادیسمی رو

    • بی نام

      پلیس بی تفاوت !همسایه ها بی‌تفاوت! آنکه با کمک شوهرش فرار کرده بی تفاوت !!! آنکه خودش فرار کرده بی تفاوت ! والدین اینها که مفقود شده بودند بی تفاوت !
      میشه یکی بگه واقعا اینجا چه خبره؟!

    • بدون نام

      هنوز به فکر ابروی این هیولا هستین؟ طرف خرده دزدی کنه ابروشو می برین این به کجا وصله که تو این همه سال اینهمه جنایت مرتکب شده و هنوز چهره شو نشون نمیدین!

    • بدون نام

      واقعا که زندگی کردن در این جو غم انگیز است. سوالهای بسیاری علاوه بر نگارنده بذهن میاید که باید پاسخ داده شود که دختری زندگی در کمد را به خانه ترجیح داده و اینکه چرا ان دو دختری که موفق به فرار شده اند گزارش ندادند واگر دادند چرا.....کار اخر چرا چهره این شخص را رسانه ها کامل نشان نمیدهند ابا این حریم امن ساختن برای بعدی ها نیست

    • بدون نام

      باز چه خبره که این داستانو علم کردین؟ یه روز ماجرای بابک خرمدینو علم میکنید، یه بار قتل زن دوم توسط شهردار سابقو علم میکنید، هربار یه داستانی برای انحراف افکار عمومی.
      حالم از خودتون و سیاستهای کثیفتون بهم میخوره

    • بدون نام

      کدوم پلیس؟؟؟ همسایمون زنشو خیلی میزنه. به پلیی میگم. اومد درخونه، آقا
      گفت اشتباه بهت گزارش دادن. پلیس رفت. نه پیگیری و نه افدامی. همچنان کتک ها ادامه داره.
      منم دیگه نمیگم. چون پلیسی وجود نداره

    • بدون نام

      همسایمون زنشو خیلی میزنه. 2 بار به 110 گفتم. اومد درخونشون. یه دروغ شنید و رفت. هنوزم کتک ها ادامه داره.
      همه چیز از ریشه خرابه... متاسفم

    • بدون نام

      به اون جنابی که قرص غربگدا خورده
      تو کشور های غربی حتی یک زن بی خانمان و همه کاره هم اگر گیر همچین فردی بیفته و بتونه از اون خانه وحشت فرار کنه اولین کاری که می کنه اینه که بره پیش پلیس و مضوع رو اطلاع بده ولی اینجا نه فقط مردم که اون دخترها و زنها هم ترجیح میدن سکوت کنن واقعا چرا ؟
      خوبه کمی عقل و فهم و شعور تو اگر داری به کار بندازی و یک حرفی رو که یاد گرفتی غرغره نکنی چون فقط باعث خنده میشه

    • جانم فدای ملت ایران

      مسولین امر
      بگردید دنبال ریشه مشکلات اجتماعی
      که چه بر سر فرهنگ این جامعه آمده
      فقر ،بیکاری،ناتوانی ازدواج،
      ریشه تمام این بد بختی ها فقر و........
      نگران جوان‌های عجنبی بودن
      نتیجه همین است وبدتر از اینها
      به فکر مملکت باشید و مردم این مملکت
      واقعا برا ی مسولین متاسفم

    • بدون نام

      چرا همش عکس این دو تا دختر ستم کشیده رو میزارین اما عکس خواهر اون پست فطرت و اون برادر نامردش رو نمیزارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت فکر میکنی علتش چی باشه؟

    • بدون نام

      این دخترها لال بودن یا دهانشون هم مثل در و پنجره بسته بوده؟! خب وقتی پسر و خواهرش نبودند داد و فریاد میکردند با تخریب وسایل ایجاد سر د صدا میکردن، پشت در خونه با یه میله منتظر پسره میشدن به محض ورود میزدن سرش، اخه سه سال خیلی زیاده

    • بدون نام

      اینقدر شوکه شده ام که کر و لال شدم

    • v

      بارها شده با پلیس تماس گرفتیم برای گزارش مورد مشکوک ولی فقط آدرس میپرسند ولی دریغ از اومدن و رسیدگی پلیس .مشکل ضعف پلیس هست

    • بدون نام

      اعدام در ملا عام برای هر دو .. فقط و فقط و یا اینکه خود قاضی اعدام شود

    • بدون نام

      چه قانونیه که اینو راحت رهاکردن بعداز کشتن یه انسان تازه دیه بستن براش ماهی ۵۰۰تومن ،مسخره س والا

    • مهدی

      الان فردا حکم اعدامش میاد پرویز پرستویی میره دنبال جلب رضایت ! و یک عده هم میگن اعدام درست نیست با اعدام قاتل مرده که زنده نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نه غصه پرستویی رو بخور نه از طرف دیگران حرف بزن اگرخودت حرفی داری بگو نداری سکوت کن

      • بدون نام

        حرف ... میزنی اسم اون بزرگمردرو نیار پرستویی از مال و زندگی اش واسه مردم مایه میزاره

    • بدون نام

      این نتیجه چهل سال عملکرد رسانه ها و تلوزیون و ارائه حرف های پوچ بدون توجه به نیاز و خواست جامعه هست مردم بی تفاوت و سنگدل و خودخواه که با هر اتفاقی یا توصف دلار و سکه برای منافع شخصی هستند یا دلالی مسکن و گران کردن برای سود بیشتر و ده ها مورد دیگر

    • مهدی

      الام طرفداران ارمان میان میگن اعدامش نکنید قتل کرده که کرده تجاوز کرده که کرده تقصیر حورد دخترهاست اعدامش که اونا رو بر نمی گردونه ( بله اونایی هم که رفتن اونجا خودشون مورد داشتن ولی قتل چرا ؟)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من مخالف اعدام آرمان بودم و هستم و خواهم بود ولی این شخص با آرمان زمین تا آسمون فرق داره اون یک پسر بود که در یک اتفاق قاتل شده بود مثل دفعه اول این شخص که حتی قاتل حسابش نکرده بودن و آزادش کردن ولی آرمان پسری بود که درس خوند قرآن حفظ کرد و یک انسان بود نه یک حیوان وحشی و بی خاصیت مثل این شخص ما نمیگیم این شخص و امثال این آزاد بشن شما هم از طرف خودت حرف بزن و چرت و پرت کم تر بگو

      • بدون نام

        مهدی جان اگر حرفی داری بگو اگر نداری از طرف دیگران حرف نزن
        تو کی هستی که داری از طرف دیگران حرف ... میزنی

      • بدون نام

        آرمان از یک خانواده پولدار بود که خانوادش برای نجاتش هزینه زیادی کردن حتی حاضر بودن چندبرابر دیه رو بدن

    • فرزام

      کلا نیروی انتظامی جز مواردی که جنبه امنیتی داشته باشه ورود نمیکنه.
      از منزل برادر من وسایلشو دزدیدن، دوربین از ده زاویه از دزد فیلم گرفته و برادرم دزد رو معرفی کرده اما پلیس بعد 3 ماه هیچ دخالتی نمیکنه حتی جز نوشتن 1صورتجلسه نرفتن 1تحقیق محلی انجام بدن

    • بدون نام

      یاد قاتل پاکدشت بیجه افتادم، بالای 20 تا از بچه های مردم را کشت، درحالی پلیس با کمی پیگیری میتونست از قتل سوم، اونو را شناسایی کنه
      برخورد انفعالی پلیسه که مردم خبر نمیدن، همسایه ها دیدن اگه خبر بدن پلیس کاری نمیکنه فقط باعث میشه برا خودشون و خانوادشون خطر بیشتر ایجاد بشه

    • بدون نام

      به نظر شما این موضوع هیچ ربطی به مذاکرات وین نداره یا فقط ذهن من مریضه.

    • بدون نام

      یعنی قرار بود در عرض ۲۰۰ سال دیه شو بده؟! یا شایدم ۴۰۰ سال با ماهی ۵۰۰ تومن ! چه جوریه مهریه رو نتونی بدی باید بری آب خنک بخوری اونوقت دیه قتل شبه عمد رو اینطوری در آرامش میدن؟!

    • بدون نام

      ایندفعه اگر میزان قسط ماهیانه اش رو زیاد نکنند و بجای 500 هزار تومان در ماه 2 میلیون نشه ، شانس اوردیم

    • بدون نام

      همسرمن پلیسه میگه تقصیرپلیسانیس چون اینافقط چیزایی که بهش میگن روانجام میدن ازپلیسافقط یه اسم مونده هیچ اختیاری ندارن، دادگاهاکه پارتی بازی وپولکی شده،وقانون هم مضخرف

    • کرمانشاه

      این پست فطرت اعدام کمه باید زنده زنده مجازات بشه هربلایی که هست بایدبدن دست خانواده های طرف بسرش بیارن روزی هزاربارارزومرگ بکنه نیروانتطامی کیلویی چنده 110کجاس فقط یه حقوق بیخودالکی میگیرن این زالوبایدروزی هزاربارشکنجه بشه حیفه نباید کشته بشه فقط روزی چندبارزجرکشش کنندوسلام

    • ظهره

      پلیسهای بی فکر تنبل

    • بدون نام

      خدارحم کنه*

    • حامد

      کسایی که جامعه ایران رو به این روز انداختن پاسخگو نیستن .طلبکارم هستن .بی تفاوتی جامعه معلول قاعل نشدن ارزشهای انسانی و زندگی برای شهروندات توسط حاکمان هست . جامعه ایران رو به یه جامعه بی تفاوت و مسخ شده و بی انگیزه و بی اعتنا به ارزش های انسانی و هر گونه ... ...این شکاف قابل ترمیم نیست

    • بدون نام

      باید دقیق بررسی کنند دادگاه قبلی چرا ولش کرده با پرداخت 500 تومن قسط ماهیانه برای دیه

      طرف دیده قتل هم که انجام بده انقدر راحت بر می گرده بیرون، دیگه این و امثال این از عواقب کاری می ترسن؟؟؟

    • بدون نام

      نزدیک توافقات وین خبر خوبیه واسه پرت کردن حواس جامعه . ...

    • بیات

      وسایل ماشین دوست من بردند زنگ زدیم به ۱۱۰ بعد چهار بار تماس بعد حدود ۳ ساعت معطلی آخر رنگ زدیم دیگه به شما احتیاج نداریم قبول کنیم نیرو انتظامی خیلی فعال نیست .یکی از همسایه ها هم گفت زنگ زدیم ولی کسی از طرف نیروی انتظامی نیامد .در موردببچه قاتل بچه ها چند نفر به کلانتری ورامین رفتن .چه جوابی گرفتن هیچ .لطفا یک بار برای همیشه کاری کنید.

    • طاهری ازاسلامشهر

      باسلام بهارستان بخشی ازرباط کریم هست ربطی به اسلامشهرنداره سماروبه خداهمه حوادث جاده ساوه روبه اسم اسلامشهرننویسید وجهی شهرماروخراب نکنید اکثرحوادث درشهرک های اطراف اتفاق می افته که اصلا ربطی به شهرستان اسلامشهرنداره

    • بدون نام

      چرا فراریها شکایت نکردند؟چون فکر میکردند که ایشون کادر نیروی انتظامیه وبا شکایت دچار دردسر میشن

    • بی نام

      میگه چرا مردم بی تفاوتن چون مسئولی که برای بحران آب و خاک اینطوری رفتار کنه و نیروی انتظامی خودش رو از اطلاع دادن مردم بی تفاوت نشان بده چه فایده ای داره که مردم عکس العمل نشون بدن.

    • بی نام

      من هم یه بار به ۱۱۰ زنگ زدم بابت سر و صداهای نصفه شب همسایه بالا و وقتی اومدن گفتم هرشب صداهای ناهنجار و غیر متعارف دارن و واحد مسکونیه ولی همسایه بالایی خونه تیمیه و هر کاری دلشون میخاد انجام میدن و رفتار عادی ندارن.میدونین چه جوابی شنیدیم؟گفتن ما فقط یه تذکر میدیم بهشون ولی شما باید به پلیس امنیت اخلاقی زنگ بزنید نه ما.وقتی رفتند دوباره سر وصداشون شروع شد.انگار نه انگار بهشون پلیس تذکر داده.مردمم پشمی تو کلاهشون نمیبینند.

    • مرادی

      وای ایران معدن جرم و جنایت و دزدی و مسءولین بی لیاقت

    • بدون نام

      این دیگه بررسی وجستجو داره اعدامش کنید پست رذل رو به تحقیقتونم ادامه بدید

    • بی نام

      ماموران ناجا یه سر به محله فلاح خیابان هشت متری طوس بزنید همچنین خانه ی وحشت هم هست خانه ی شیشه فروشان خدا میدونه تو اون خونه چه خبره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج