۱۱۷۶۸۱۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

استان‌هایی که باید منتظر برف و باران باشند

ازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور در اواخر هفته و نیز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران خبر داد.

خبرگزاری رکنا: براساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، امروز در شمال شرق و شرق وزش باد پیش‌بینی شده است که فردا به‌تدریج با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در این روز وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش یافته و در برخی مناطق همراه با گردوخاک خواهد بود. البته سایر مناطق کشور جوی آرام و پایداری حاکم خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، روز دوشنبه این وضعیت در کشور ادامه خواهد داشت و به‌تدریج غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش می‌یابد.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه در کل کشور جوی پایدار حاکم است و کیفیت هوا در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان برای همه گروه‌ها درحد ناسالمخواهد بود.

همچنین بعدازظهر در ارتفاعات واقع در شمال غرب و غرب بارش پراکنده رخ می‌دهد و پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از غرب و شمال غرب شاهد بارش باران، برف و وزش باد خواهیم بود.

سازمان هواشناسی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان اردبیل و غرب سواحل دریای خزر وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی کرد.

امروز بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت به ترتیب هشت و یک درجه سانتی‌گراد، یکشنبه هشت و ۲، دوشنبه ۹ و یک و سه‌شنبه هشت و یک درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسر خوب

      اگه یه تیکه ابر گیر اوردید بفرستید کرمان ما اینجا اگه ابر تو اسمان ببینیم تعجب میکنیم باران یابرف جا خودش داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج