جاباما
۱۱۷۷۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دنی آلوس : از حذف اسپانیا ناراحت شدم

مدافع تیم ملی برزیل از حذف اسپانیا از جام جهانی برزیل ابراز ناراحتی کرد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی اسپانیا در حالی باید برابر استرالیا قرار گیرد که در هر دو بازی اخیر خود شکست خورده است و امیدی برای رفتن به مرحله بعد ندارد. این در حالی است که برزیل برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعد جام جهانی به یک امتیاز برابر کامرون نیاز دارد.

دنی آلوس مدافع تیم ملی برزیل در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار با کامرون با ناراحتی از حذف اسپانیا گفت: حذف اسپانیا مایه تاسف است، برای هم تیمی هایم که در اسپانیا بازی می کنند متاسفم ، این یک درس برای همه تیم های مدعی است. جام جهانی یک رقابت نزدیک و حساس است. در این نمایش فقط یک چیز اتفاق می افتد، شما ممکن است توسط هر تیمی حذف شوید.

در روز های گذشته انتقادات زیادی از تیم ملی برزیل بیان شده است . خیلی ها عنوان کردند که تیم ملی برزیل شرایط خوبی ندارد و بازیکنان این تیم پس از فصل پرفشار در اروپا نتوانستند در تیم ملی برزیل مانند تیم های باشگاهی شان بازی کنند.

آلوس در پاسخ به منتقدان تیم ملی برزیل گفت: همیشه برای منتقدانم احترام زیادی قائل هستم. همیشه سعی می کنم نکاتی که منتقدان به من می گویند را سرلوحه کارم قرار دهند و بتوانم پیشرفت کنم. اما بعضی انتقادات ها بسیار احمقانه هستند . مثلا انتقادی که آلن شیرر از فرد و تیم ملی برزیل داشته است یکی از احمقانه ترین کارشناسی هایی است که شنیدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج