جاباما
۱۱۷۷۳۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

شوخی کی‌روش با بازیکنان در تمرین امروز

بازیکنان تیم ملی ایران امروز تمرین شادابی را در کمپ کورینتیانس شهر سائوپائولو پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت از شهر بلوهوریزنته به کمپ کورینتیانس شهر سائوپائولو اولین جلسه تمرینی خود را پس از بازی با آرژانتین برگزار کرد.

روحیه بازیکنان ایران در تمرین امروز بسیار بالا بود و شوخی بر فضای تمرین حاکم بود. این در حالی بود که پس از شکست ایران برابر آرژانتین خیلی از بازیکنان ایرانی در زمین مسابقه نای بلند شدن را نداشتند و حتی در مسیر بازگشت به سائوپائولو گریستند.

امروز تنها بازیکنان ذخیره تمرین کردند. کارلوس کی‌روش با بازیکنان صحبت کرد تا روحیه آن‌ها را برای بازی با بوسنی بالا ببرد. او در این تمرین چند بار با شوخی با بازیکنانش صحبت کرد تا شکست برابر آرژانتین را فراموش کنند.

کروز اوشن، مربی بدنساز تیم ملی ایران نیز در تمرین امروز به طور ویژه با بازیکنان ایرانی کار کرد. بازیکنانی که در بازی با آرژانتین به میدان رفتند در سالن به تمرین پرداختند.

دغدغه اصلی اعضای کادر فنی ایران بازبابی روحیه بازیکنان برای دیدار حساس با بوسنی است. با توجه به زمان کم شروع دیدار با بوسنی کارلوس کی‌روش سعی دارد علاوه بر استفاده از مربی بدنساز و کار بر روی بازیکنان تیم ملی آن‌ها را از لحاظ روحی نیز آماده دیدار با بوسنی کند که در هر دو دیدار خود شکست خورده‌اند و از جام جهانی حذف شده‌اند.

در صورتی که ایران بتواند بوسنی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و نیجریه نیز با همین نتیجه از آرژانتین شکست بخورد فیفا سرنوشت تیم دوم این گروه را مشخص می‌کند اما اگر آرژانتین با دو گل نیجریه را شکست دهد آن وقت ایران با پیروزی یک بر صفر برابر بوسنی به دور دوم راه می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش یکی حرفای مارو به بازیکنان برسونه.....غمتون چیه شما کل دنیارو شگفت زده کردین .چه برید بالا چه نه شما اسطوره ی ملت ایرانید و ما همیشه دوستتون داریم

    • بدون نام

      اميدوارم فقط براي كم كردن روي آرژانتين و داور بي وجدان با روحيه با بوسني بازي كنن و ببرن... آمين.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج