۱۱۷۷۴۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خبر جدید از سهیمه سوخت تاکسی‌های اینترنتی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از علت تاخیر واریز سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی خبر داد.

خبرگزاری رکنا: سهمیه سوخت رانندگان تاکسی های اینترنتی هنوز واریز نشده است. رانندگان تاکسی های اینترنتی که با مشکل واریز سهمیه سوخت مواجه شده‌اند می گویند که حدود ۴ ماه است سهمیه سوخت به کارت آنها واریز نشده است. مدیرعامل اسنپ می گوید واریز سهمیه سوخت به وزارت نفت و وزارت کشور مربوط است. سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هم می گوید این مساله را باید از وزارت کشور و سازمان های متولی پیگیری کرد. در این میان مشخص نیست مسئولیت دیرکرد سهمیه سوخت رانندگان تاکسی های اینترنتی بر عهده چه کسی است ؟

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌ های شهری کشور و مجری "سامانه سماس" در پاسخ به خبرنگار رکنا درخصوص علت دیرکرد واریز سهمیه سوخت رانندگان اینترنتی گفت: برابر مصوبات کارگروه راهبری سامانه سماس و همچنین کارگروه تخصیص سهمیه سوخت در وزارت نفت ، مقرر شد که از عملکرد شهریور ماه به بعد، تاکسی های اینترنتی صرفا اطلاعات خود را به صورت وب سرویس ارسال کنند و دیگر فایلی به صورت دستی از آنها مورد پذیرش قرار نگیرد.

به منظور ایجاد ارتباط وب سرویسی بین سامانه وزارت کشور و شرکت های اینترنتی لازم بود مسائل امنیتی به دقت رعایت شود و اطلاعات حتما رمزنگاری شود که دچار نشت اطلاعات نشویم. شرکت ها نهایتا موفق شدند ۱۰ روز پیش اطلاعات مربوط به عملکرد شهریور ماه ناوگان خود را به دست ما برسانند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری تاکید کرد ما در مرحله انجام استعلام های لازم قرار داریم و استعلام ها که انجام شود در پایان هفته سهمیه سوخت مربوط به عملکرد شهریور ماه به رانندگان پرداخت خواهد شد.

وی در آخر گفت: همچنین باتوجه به این که وب سرویس ها فعال شده است، با ارسال اطلاعات عملکرد ماه های بعد از شهریور توسط شرکت های اینترنتی، آمادگی این را داریم که ان شاالله تا ۱۰ دی ماه بتوانیم معوقه ها را هم پرداخت کنیم.

به دلیل این که قاعدتا فرآیند وب سرویس فعال شده است، انتظار این است که از دی ماه در صورتی که شرکت های اینترنتی طبق برنامه زمانبندی تعریف شده اطلاعات خود را ارسال کنند، سهمیه سوخت هم باتوجه به عملکرد ماه پیشین فعالیت رانندگان پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج