جاباما
۱۱۷۸۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بررسی حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی

یک عضو فراکسیون زنان مجلس از بررسی موضوع حضور زنان در استادیوم های ورزشی در دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد.

خبرگزاری مهر: شهلا میرگلو بیات با بیان این مطلب گفت: فراکسیون زنان مجلس روز سه شنبه سوم تیرماه میزبان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای بررسی مشکلات زنان و ارائه راهکارهای لازم برای حل آنهاست.

وی افزود: اعضای فراکسیون چندی پیش با معاون رئیس جمهور دیداری داشتند که وی قول پیگیری بخشی از خواسته های زنان به ویژه در موضوع افزایش مرخصی زایمان زنان و بیمه زنان خانه دار را داده بود؛ قرار است در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده به فراکسیون داده شود.

میرگلو بیات عنوان کرد:با وجود اینکه افزایش مرخصی زایمان از ۶ به ۹ ماه قانون است و تمامی دستگاههای اجرایی موظف به اجرا هستند، اما هنوز برخی از دستگاه های دولتی به دلیل عدم اختصاص بودجه این قانون را اجرا نمی کنند که قرار است معاون رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت اعتباری مرخصی زایمان نیز گزارش دهد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر این جلسه بررسی وضعیت اجرایی شدن بیمه زنان خانه دار با اولویت زنان سرپرست خانوار است. همچنین موضوع عفاف و حجاب در دستور کار قرار دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به موضوع حضور زنان در استادیوم های ورزشی گفت: در روزهای اخیر افراد و حتی نمایندگان مختلف مجلس نظرات خود را درباره حضور زنان در استادیوم های ورزشی اعلام کرده اند، اما باید به صورت جدی این موضوع بررسی شود. به احتمال بسیار زیاد در این جلسه این موضوع را بررسی می کنیم. این جلسه بهترین فرصت برای تبادل نظرات هم از سوی نماینده دولت و هم از سوی نمایندگان مجلس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج