جاباما
۱۱۷۸۲۶۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

قیمت عجیب ویلا‌های لاکچری در مازندران

جهش قیمت مسکن در ۱.۵ سال اخیر سبب شده تا قیمت ویلا در شهرهای شمالی و به ویژه استان مازندران نرخ‌ها چند برابر شود.

خبرآنلاین: جهش قیمت مسکن در ۱.۵ سال اخیر سبب شده تا قیمت ویلا در شهرهای شمالی و به ویژه استان مازندران نرخ‌ها چند برابر شود.

در شهرهای مختلف مـازندران ویلاهای لاکچری با قیمت‌های میلیاردی برای فروش آگهی شده‌اند به طوری که در شمال کشور می‌توان ویلایی یافت که هر متر آن بین ۱۰ تا ۱۳۲ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده که تقریبا برابر با نرخ هر متر خانه در مناطق مختلف تهران است.

گران‌ترین ملک در میان ویلاهای آگهی شده مربوط به یک ویلای ۴۰۰ متری در سرخرود در شرق مازندران است که هر متر آن ۱۳۲.۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و این ملک با قیمت کل ۵۳ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در بابلسر، دریاکنار یک ویلای ۶۴۰ متری ،‌یک‌ساله را متری ۱۱۷.۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند و مالک این ملک را با قیمت کل ۷۵ میلیارد تومان می‌فروشد.

در سومین جایگاه یک ویلای ۷ ساله و ۵۰۰ متری در کلاردشت قرار دارد که هر متر آن ۱۰۱ میلیون تومان و قیممت کل آن ۵۲ میلیارد تومان است.

در رتبه بعدی یک ویلای ۶۳۰ متری در محمودآباد، خانه دریا قرار دارد که هر متر آن ۹۵.۲ میلیون تومان ارزش گذاری شده و برای خرید آن باید ۶۰ میلیارد تومان بودجه صرف کرد.

ارزان‌ترین آگهی‌های بازار شامل یک ویلا باغ ۵ هزار متری در کلارآباد است که هر متر آن ۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و خرید آن با ۵۰ میلیارد تومان امکان‌پذیر است.

در جایگاه بعدی یک ویلا باغ ۸۶۰۰متری در نوشهر، چلک قرار دارد که هر متر آن ۱۱.۵ میلیون تومان است و با قیمت نهایی ۹۹ میلیارد تومان فروخته می‌شود.

قیمت عجیب ویلا‌های لاکچری در مازندران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج