۱۱۷۸۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین وضعیت پرونده كودک كشی سيرجان

سيدگي به پرونده پسر ۵/۲ ساله سيرجاني با دستگيري پدر او و همين‌طور مردي كه گفته مي‌شود مهدي در آخرين لحظات نزد او بوده است وارد مرحله جديدي شد.

روزنامه اعتماد: رسيدگي به پرونده پسر ۵/۲ ساله سيرجاني با دستگيري پدر او و همين‌طور مردي كه گفته مي‌شود مهدي در آخرين لحظات نزد او بوده است وارد مرحله جديدي شد.

نزديك به يك ماه از مرگ اين پسربچه سپري شده است و براي تعيين عامل اصلي كودك‌آزاري‌هاي منجر به مرگ بايد منتظر اين مرحله از تحقيقات جنايي بود.

دادستان چه گفت

دادستان سيرجان درباره آخرين خبر از پرونده اين كودك آزاري گفت: مرگ مغزي اين كودك توسط پزشكي قانوني تاييد شده و پدر و دوست او نيز دستگير شده‌اند اما ما همچنان براي بررسي‌هاي بيشتر بر علت‌هاي جزيي‌تر و مهم‌تر تلاش مي‌كنيم تا عامل اصلي قرباني شدن كودك بي‌گناه را پيدا كنيم و نگذاريم حقي از او و كودكان ديگر كه ممكن است قرباني چنين فجايعي شوند، پايمال شود.

مهدي ۵ /۲ ساله چگونه قرباني شد

اوايل خردادماه تيم اورژانس بيمارستان غرضي سيرجان با تحويل كودكي مواجه شد كه نياز به احيا داشت. اقدامات اوليه پزشكي نشان داد كه كودك دچار مرگ مغزي شده است. بررسي‌هاي اوليه توسط تيم پزشكي نشان از آن داشت كه ۴۰ جاي زخم، آثار سوختگي و كبودي روي بدن اين پسر وجود دارد. روي بدن مهدي نشانه?‌هايي از گازگرفتگي از طرف فردي بود و اين را مي‌رساند كه اين كودك قرباني يك كودك‌آزاري شده است. «مهدي» زماني به بيمارستان منتقل شده كه توسط دوست پدر اين بچه نگهداري مي‌شده است.

به گفته آشنايان و اهالي محل، پدر مهدي چون اختلافات شديد خانوادگي داشت بنابراين فرزندش را به دوستش سپرده بود تا از او نگهداري كند و چنين بلايي را بر سرش آورده اما شنيده‌هاي ديگري حاكي از آن بود كه پدر مهدي اعتياد دارد و در پي وضعيت نامناسب حاصل از اعتياد چنين اتفاقي روي داده است.

مرگ مغزي و پايان براي مهدي كوچولو

اين پرونده در حالي اينك در مرحله تحقيق قرار دارد كه تيم پزشكي معالج كودك مرگ مغزي «مهدي» را تاييد كرده‌اند و يكشنبه ۱۱ خرداد دستگاه‌ها از بدن اين پسر جدا شد. حيات اين كودك وابسته به دارو و تجهيزات بود اگر دستگاه‌هاي پزشكي از او جدا مي‌شد و دارو نمي‌گرفت زنده نمي‌ماند و در نهايت مرگ مغزي «مهدي» تاييد شد و دستگاه‌ها را از او جدا كردند و مهدي ۵/۲ ساله جانش را از دست داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج