۱۱۷۸۳۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ششمین پیروزی متوالی لیورپول در لیگ برتر

در شبی که چلسی در دیدار مقابل اورتون دو امتیاز از دست داد، لیورپول فاصله خود را با آبی‌های لندن به سه امتیاز رساند و در رده دوم جدول لیگ جزیره باقی ماند.

خبرگزاری تسنیم: در شبی که چلسی در دیدار مقابل اورتون دو امتیاز از دست داد، لیورپول فاصله خود را با آبی‌های لندن به سه امتیاز رساند و در رده دوم جدول لیگ جزیره باقی ماند.

هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر انگلیس پنجشنبه شب با دو دیدار به پایان رسید که در یکی از آنها چلسی با تساوی یک - یک مقابل اورتون متوقف شد. در این مسابقه آبی‌های لندن ابتدا با گل میسون ماونت در دقیقه ۷۰ از حریف پیش افتادند، اما شاگردان رافائل بنیتس در دقیقه ۷۴ با گلزنی جراد برانت ویت به بازی برگشتند.

چلسی که در سه هفته اخیر لیگ جزیره تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده است، با ۳۷ امتیاز در رتبه سوم و اورتون با ۱۴ امتیاز، در جایگاه چهاردهم جدول ماندنی شدند.

همچنین لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای نیوکاسل بود و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد. ونجو شلوی در دقیقه ۷ دروازه لک‌لک‌ها را گشود، اما لیورپول با گلزنی دیوگو ژوتا در دقیقه ۲۱، محمد صلاح در دقیقه ۲۵ و ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه ۸۷، ششمین برد متوالی خود را به دست آورد.

شاگردان یورگن کلوپ با این برتری، ۴۰ امتیازی شدند و با حفظ فاصله یک امتیازی خود با منچسترسیتی صدرنشین، در رده دوم جدول باقی ماندند. نیوکاسل هم با ۱۰ امتیاز همچنان در جایگاه نوزدهم جدول ایستاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج