جاباما
۱۱۷۸۸۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توپچی‌ها در مسیر بازگشت به سی‌ال قرار گرفتند

آرسنال با ارائه نمایشی برتر در نیمه اول موفق شد ۱-۴ از سد لیدز عبور کند.

ورزش سه: توپچی ها که در هفته های اخیر و با کسب نتایج درخشان خود را به رده چهارم جدول رسانده اند، امشب نیز در همان نیمه نخست سه بار دروازه لیدز را باز کرده و در نهایت ۱-۴ این تیم را شکست دادند.

توپچی‌ها در مسیر بازگشت به سی‌ال قرار گرفتند

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم و روی پاس پشت مدافعان مارتین اودگارد به الکساندر لاکازت صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه این ستاره فرانسوی توسط مسلبر دفع شد.

اما در دقیقه 16 آرسنال به گل اول دست یافت. اشتباه مدافعان لیدز و پیگیری لاکازت باعث شد توپ در سمت چپ محوطه در مقابل پای گابریل مارتینلی قرار بگیرد و این بازیکن با ضربه ای فنی و دقیق موفق شد گل اول آرسنال را به ثمر برساند.

در دقیقه 24 و روی یک ضدحمله سریع بود که رافینیا روی ارسال فورشاو فرصت خوبی برای زدن گل تساوی لیدز داشت، اما ضربه پای چپ این بازیکن دقیق نبود و به بیرون رفت.

اما در دقیقه 31 آرسنال به گل دوم هم دست یافت. پاس زمینی گرانیت ژاکا باعث شد گابریل مارتینلی در موقعیتی تک به تک قرار گیرد و این ستاره برزیلی با ضربه ای دقیق گل دوم خودش و آرسنال را به ثمر رساند.

اما توپچی ها در اواخر نیمه اول به گل سوم هم دست یافتند. بوکایو ساکا روی حرکت که خودش آغاز کرده بود دوباره در محوطه به توپ رسید و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافعان لیدز وارد دروازه شد تا در نهایت آرسنال با برتری مقتدرانه 0-3 راهی رختکن شود.

لیدز نیمه دوم را به امید جبران گل های خورده به زمین آمده و با حرکت روبرتس در محوطه جریمه آرسنال می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 69 باکایو ساکا بعد از یک و دو با گابریل مارتینلی فرصت بسیار خوبی برای زدن گل چهارم آرسنال هم داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

توپچی‌ها در مسیر بازگشت به سی‌ال قرار گرفتند

اما در دقیقه ۷۵ لیدز یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد. رافینیا پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای دقیق توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.

اما در دقیقه ۸۵ این بار آلن اسمیت راو ارسال اودگارد را با ضربه ای والی تبدیل به گل چهارم آرسنال کرد تا در نهایت توپچی ها با نتیجه ۱-۴ لیدز را شکست دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج