۱۱۷۹۰۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بسته ماندن دروازه‌ها در نیمه نخست استقلال - نود

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه در ادامه دیدار‌های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال با تساوی به پایان رسید.

تسنیم: نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه در ادامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال با تساوی به پایان رسید.

تیم‌های استقلال و نود ارومیه در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست آن با تساوی به پایان رسید.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری، متین کریم‌زاده و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب نود: رضا منصوری، محسن سلیمانی، آرمان سوداگر، آرمین مصطفوی، محمد رستمی‌زاده، سجاد طجرلو، هادی آقازاده مقدم، رضا احمدی، وحید سبزی، اکبر صفرزاده و عماد علی‌پور.
داور: کیوان علی‌محمدی

دقیقه 10: ارسال محمد دانشگر از سمت راست دروازه با اشتباه بازیکنان نود به متین کریم‌زاده رسید که ضربه او تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 10: کرنر ارسالی روی دروازه نود پس از برخورد به مدافعان این تیم به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز بازیکنان استقلال نتوانستند از موقعیت استفاده‌ای کنند.

دقیقه 20: استقلال به کرنر دیگری دست پیدا کرد که روی ارسال بلند عارف آقاسی قصد بازی کردن دروازه را داشت، اما ضربه سر او با فاصله‌ای کم از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 24: استقلالی‌ها با انتقال توپ به پشت محوطه جریمه و سپردن آن به آرش رضاوند، این بازیکن را در موقعیتی خوب قرار دادند که شوت محکم او با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: امین قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه نود ارومیه صاحب توپ بود و قصد داشت با شوتی دروازه این تیم را باز کند، اما این موقعیت پس از برخورد توپ به بازیکنان نود راهی کرنر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج