جاباما
۱۱۷۹۳۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مصباحی مقدم: انگیزه لاریجانی خیراندیشانه است!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رویکرد لاریجانی را حمایت و تقویت شورای نگهبان دانست و گفت: رفتار وی هرگز در تقابل با شورای محترم نگهبان نبوده و نیست. به گفته مصباحی مقدم ، پاسخ آقای لاریجانی را باید به فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد زیرا انگیزه ایشان خیراندیشانهِ است.

دیده‌یان ایران: حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو جامعه روحانیت مبارز در بیان ارزیابی خود از جهت‌گیری پاسخ لاریجانی به خبرآنلاین گفت: آقای لاریجانی به ایراداتی که مستند شورای محترم نگهبان قرارگرفته و منجر به ردصلاحیت شان شده، پاسخ داده و چنین دفاعی، حق بدیهی هرکسی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رویکرد لاریجانی را حمایت و تقویت شورای نگهبان دانست و ادامه داد: رفتار وی هرگز در تقابل با شورای محترم نگهبان نبوده و نیست. به گفته مصباحی مقدم ، پاسخ آقای لاریجانی را باید به فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد زیرا انگیزه ایشان خیراندیشانهِ است.

عضو خبرگان رهبری ضمن بیان اینکه لاریجانی شخصیتی متعلق به نظام جمهوری اسلامی است، افزود: ایشان جایگاه شورای نگهبان را معتبر و محترم می‌داند و هدف شان این است که با پاسخ خود، نوعی اصلاح رفتار اعضای شورای نگهبان اتفاق بیفتد تا اعضای محترم شورا، مجاب شوند از اتکا به مستندات شبهه دار ارائه‌شده به آنان پرهیز کنند و فقط قابل‌اعتماد و موثق را مبنای تصمیم‌گیری قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج