۱۱۷۹۶۲۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تست دوپینگ از فوتبالیست‌ها متوقف شد؟

در اعلام ورزشکاران جدید دوپینگی اثری از نام فوتبالیست‌ها نیست و این موجب شده تا برخی شایعه کنند تست دوپینگ از فوتبالیست‌ها متوقف شده است.

خبرورزشی: ساعاتی پیش ستاد مبارزه با دوپینگ اعلام کرد: سه ورزشکار از رشته های دوومیدانی و سه‌گانه به ترتیب دو و سه سال از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شدند.نوید سلیم پور و فاطمه میریان از ورزشکاران سه گانه به دلیل مصرف ماده ممنوعه اریتروپوئتین به مدت سه سال از تاریخ چهارم آبان ۱۴۰۰ لغایت سوم آبان ۱۴۰۳ از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شدند.همچنین یک ورزشکار دوومیدانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه HCG به مدت دو سال از تاریخ دهم مهرماه ۱۴۰۰ لغایت نهم مهرماه ۱۴۰۲ از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد.با توجه به اینکه این دوومیدانی کار زیر سن قانونی است، طبق مجموعه قوانین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران نامش محرمانه بوده و فاش نمی شود.

یک منبع موثق در ستاد مبارزه با دوپینگ گفت: گرفتن تست دوپینگ از فوتبالیست ها متوقف نشده است اما مشکل این جاست که حضور ماموران نادو در بازی های فوتبال اعلام رسمی نمی شود چرا که ماموران نادو سر زده سر تمرین تیم های فوتبالی و مسابقات لیگ برتر و دیگر لیگ ها حاضر می شوند و نمونه از فوتبالیست ها اخذ می شود. این اخبار تنها در بازی های بزرگ رسانه ای می شود در حالی که ماموران نادو در هفته های سپری شده در مسابقات متعددی حضور داشتند. در آخرین نتایج نام فوتبالیست ها هم به چشم می خورد اما همه نتایج منفی بوده است.

این منبع موثق ادامه داد: حضور ماموران نادو تنها در بازیهای لیگ برتر نخواهد بود. کما اینکه دیدید در یکی از نتایج بازیکن تیم دسته اولی ۴ سال از همراهی تیمش محروم شد. او سه سال از این محرومیت را سپری کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه سرور دوپینگ مربی کیسه فرناز پودری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج