۱۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

به گزارش خبرگزاری مهر :

روحيات کاربران ايميل پيشگويي شد

موتور هانچ با بررسي کاربران مهمترين و رايج ترين سرويس هاي وب ميل ، روحيات و شخصيت اين کاربران را پيشگويي کرده است. در اين تحقيق، يک سري از پروفايل هاي کاربران ايميل پردازش و سبک زندگي آنها دسته بندي شدند.

روحيات کاربران ايميل پيشگويي شد

موتور هانچ با بررسي کاربران مهمترين و رايج ترين سرويس هاي وب ميل ، روحيات و شخصيت اين کاربران را پيشگويي کرده است. در اين تحقيق، يک سري از پروفايل هاي کاربران ايميل پردازش و سبک زندگي آنها دسته بندي شدند.

«هانچ» با استفاده از سئوالاتي چون «در منطقه حومه شهر و يا در يک منطقه روستايي ساکن هستيد؟» ، «چگونه با مهمانان حاضر در يک مهماني ارتباط برقرار مي کنيد؟» و... توانست جنبه هاي جالبي را از روحيات کاربران سرويسهاي مختلف وب ميل شناسايي کند.

اين تحقيقات نشان مي دهد که کاربران سرويس پست الکترونيک AOL اساساً اهل گردش و تفريح هستند، کساني که از پست الکترونيک ياهو استفاده مي کنند بيشتر به خانواده گرايش دارند، درحالي که کاربران «هات ميل» اساساً بدبين هستند.

آمار و ارقام هاي به دست آمده در اين پژوهش نشان مي دهند کاربراني که از ايميل استفاده مي کنند بيشتر بين سنين 18 تا 34 سال دارند و بيشتر آنها کاربر سرويس «جي.ميل» هستند.

به طوريکه 68 درصد از مصاحبه شوندگان در اين طيف سني از «جي.ميل» ، 58 درصد از «هات ميل» ، 53 درصد از «ياهو ميل» و 38 درصد از AOL استفاده مي کنند.

اين درحالي است که در مورد کاربران بين سنين 35 تا 49 سال شرايط فرق مي کند. در اين مورد ايميل هاي با دامنه شخصي بسيار رايج هستند، باوجود اين، 39 درصد از اين افراد کاربر «ياهو ميل» ، 22 درصد کاربر AOL و 24 درصد کاربر «هات ميل» هستند.

همچنين به نظر مي رسد در اين گروه سني، مالکان دستگاههاي موبايل از جمله تلفنهاي همراه هوشمند و تبلت ها کاربر «جي.ميل» هستند اما به طور کلي کاربران AOL در عرضه فناوري کارشناس تر هستند.

پردازش پروفايل هاي کاربران سرويس هاي مختلف ايميل مي تواند شخصيت و روحيات آنها را به خوبي نشان دهد.

براي مثال، کاربر زن با سن بين 35 تا 64 سال، با ديپلم متوسطه، روحيه اي بسيار روحاني دارد، به خانواده گرايش دارد، زياد سفر نمي کند و شيريني را ترجيح مي دهد.

کسي که از «جي.ميل» استفاده مي کند مي تواند يک فرد بين 18 تا 34 سال سن با تحصيلات دانشگاهي، بدون فرزند و کارشناس فناوري باشد.

درحالي که کاربر «هات ميل» اغلب يک زن بين 18 تا 34 سال با تحصيلات در حد دبيرستان، بسيار علاقه مند به سفر و بسيار ساده پوش است (تي. شرت با شلوار جين مي پوشد).

اغلب خانم هاي خانه دار با سن متوسط 18 تا 49 سال داراي فرزند و بسيار کدبانو کاربر «ياهو ميل» هستند.

هرچند اين تحقيقات تنها در منطقه جغرافيايي آمريکا که در آن استفاده از سرويس AOL بسيار رايج است انجام شده، باوجود اين بسيار جالب توجه است.

منبع : مهر نیوز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج