۱۱۸۰۷۳۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ملانیا ترامپ چشمان دیجیتالی‌اش را می‌فروشد

ملانیا ترامپ وارد بازار توکن شد؛ او با انتشار خبری از فروش توکن‌های دیجیتال در وبسایت خود گفت و افزود که اولین اثر، یک نقاشی دیجیتالی از چشمان خود او خواهد بود.

همشهری: با وجود سابقه پرچالش خانواده ترامپ در امور خیریه، ملانیا ترامپ از فروش توکن در وبسایت خود خبر داد و گفت «بخشی از درآمد این کار» به کودکان تعلق خواهد گرفت. کارشناسان این ابهام را نوعی بازاریابی دانستند.

به نقل از الجزیره، ملانیا ترامپ وارد بازار توکن شد؛ او با انتشار خبری از فروش توکن‌های دیجیتال در وبسایت خود گفت و افزود که اولین اثر، یک نقاشی دیجیتالی از چشمان خود او خواهد بود.

ملانیا ترامپ چشمان دیجیتالی‌اش را می‌فروشد

فروش NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض در وب سایت ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا، در ازای توکن‌های Solana خواهد بود که در حال حاضر هر کدام حدود ۱۸۰ دلار ارزش دارند.

ملانیا این NFT‌ها را «در فواصل زمانی منظم» در وب سایت خود منتشر خواهد کرد و بخشی از درآمد حاصل از آن به کودکان اختصاص داده می‌شود، اما درصد و روش آن مشخص نشده است.

آرون دورفمن، رئیس و مدیر عامل یک شرکت خیریه می‌گوید وقتی گفته می‌شود «بخشی از درآمد» صرف خیریه خواهد شد «این بدان معناست که خیریه بخشی جدی از برنامه آن‌ها نیست؛ این کار یک ترفند بازاریابی است.»

خانواده ترامپ سابقه پر چالشی در موسسات خیریه دارند؛ دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود و پس از ماجرا‌های رسانه‌ای زیاد پذیرفت از بنیاد خیریه ترامپ به عنوان قلک شخصی استفاده می‌کرده و متعهد شد ۲ میلیون دلار جریمه بین هشت موسسه خیریه توزیع کند؛ در نهایت نیز بنیاد خیریه او منحل شد!

توکن‌های غیرقابل تعویض، گواهی‌های دیجیتالی اصالت هستند که می‌توانند به هنر، موسیقی یا هر نوع فایل دیجیتال دیگری پیوست شوند.

ملانیا ترامپ چشمان دیجیتالی‌اش را می‌فروشد

NFT‌ها مالکیت یک مورد را با ثبت جزئیات در یک دفتر کل دیجیتالی به نام بلاک چین تأیید می‌کنند که عمومی و از طریق اینترنت قابل دستیابی است؛ از بین رفتن یا کپی این توکن‌ها غیرممکن است.

در حالی که فعالیت در بازار توکن اغلب به عنوان یک سرگرمی برای کلکسیونر‌ها مطرح می‌شود، نوسان در ارزش‌های آن‌ها و نواقص قانونی و پذیرش بین‌المللی آن‌ها به عنوان یک چالش قانونی در نظر گرفته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چوک بندر

      الان یه عربستانی میره میخره ! مقام عربستانی و قدوقامت دختر ترامپ یادتونه خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج